راه خلخال - اسالم بازگشایی شد


راه خلخال - اسالم بازگشایی شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: راه مسدود شده از برف و کولاک خلخال - اسالم در استان گیلان بازگشایی شده و در اختیار مسافران قرار گرفت.

فریدون بابایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسیر کوهستانی که به علت بارش سنگین برف توام با کولاک شدید از ساعت ۱۹ شب گذشته از هر ۲ سمت خلخال و گیلان بر روی خودروها بسته شده بود، از بامداد امروز جمعه با تلاش راهداران هر ۲ اداره راه و شهرسازی خلخال و تالش مسیر در این مسیرها باز شده و رفت و آمد خودروها در آن جریان دارد.
وی گفت: به علت ادامه بارش برف همراه با کولاک و همچنین محدودیت دید ناشی از کولاک در مسیر گردنه الماس واقع در جاده خلخال - اسالم استفاده از زنجیرچرخ و سایر لوازم گرمازای زمستانی و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه برای رانندگان خودروهای عبوری از این مسیر ضروری است.

فرماندار خلخال اظهارداشت: با تلاش راهداران ،نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در گردنه الماس و ماموران پلیس راه سرنشینان همه خودروهای گرفتار شده در میان برف و یخ این جاده به مسیرهای خود در ۲ سمت خلخال و گیلان هدایت شده و هیچ گونه حادثه ناگواری در شب گذشته و با وجود حاکمیت شرایط سخت جوی در طول مسیر برف و کولاک‌گیر این جاده اتفاق نیفتاد.
سرهنگ علیرضا صحبتی ،رییس پلیس راه‌های جنوب استان اردبیل نیز هم در بازدید از گردنه الماس گفت: تردد در مسیر برف و کولاک‌گیر خلخال به اسالم بویژه گردنه الماس تنها به کمک استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و ماموران پلیس راه در ابتدای جاده خلخال - اسالم مستقر شده و از حرکت خودروهای فاقد زنجیرچرخ به سمت گردنه الماس واقع در جاده خلخال - اسالم جلوگیری می‌کنند.
او با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف در مسیر ارتباطی اردبیل - سرچم ادامه داشته ولی تردد در این مسیر بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد ،همراه داشتن زنجیرچرخ و لوازم ایمنی زمستانی در حرکت در گردنه‌های برفگیر جاده‌های ارتباطی جنوب استان را ضروری دانست و خواستار پرهیز مردم از مسافرت‌های غیرضروری تا آرام شدن شرایط جوی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در