متوقف نشدن سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان با وجود شدت بارندگی


متوقف نشدن سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان با وجود شدت بارندگی

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در بارش های چند روز اخیر استان هرمزگان با تمهیدات در نظر گرفته شده سوخترسانی مطمئن در سراسر استان انجام شد.

عبدالله احمدی کمرپشتی روز گذشته(سوم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: با توجه به تاکید ستاد بحران استانداری هرمزگان برای آمادگی در مقابل هر گونه بحران ناشی از بارندگی در روزهای اخیر ستاد بحران منطقه تدابیر لازم را از پیش در نظر گرفته بود.


وی با اشاره به اینکه ذخایر تمامی جایگاه های عرضه سوخت پیش از بارندگی و احتمال بسته شدن جاده ها ی مواصلاتی رصد و تکمیل شد، افزود: تمامی جایگاه های عرضه سوخت بدون هیچ کمبودی مشغول به خدمات رسانی بودند و ذخایر جایگاه ها با پیش بینی ها و برنامه ریزی های قبلی به صورت دقیق رصد شدند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان بیان کرد: ستاد بحران منطقه نیز با تشکیل اتاق بحران در بندرعباس، تمامی موجودی سوخت مجاری عرضه را به صورت لحظه ای رصد می کرد.
احمدی کمرپشتی افزود: روسای نواحی در ارتباط مستقیم با فرمانداران تمامی نیازهای افزایش مصرف نفت سفید، نفت گاز و بنزین ناشی از شرایط بحرانی سیل را دریافت و بلافاصله تامین کردند.
وی تصریح کرد: در این ایام علی رغم بارندگی های شدید و آبگرفتگی جاده ها؛ تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه های بندرعباس نیز به موقع و بدون وقفه انجام شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در انبار های نفت شهید باهنر و رجایی نیز پیش بینی های لازم مهندسی و عملیاتی انجام شد و هیچ یک از تاسیسات دچار آبگرفتگی نشدند.


احمدی کمرپشتی تاکید کرد: ستاد بحران منطقه با تشکیل چهار جلسه از کارگروه سوخت و مدیریت بحران نیارها و اقدامات لازم را جهت جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بررسی کرد که به دلیل انجام مانور های متعدد، حضور موثر و آمادگی هایی که داشتند بهترین عملکرد را در شرایط بحران از خود نشان دادند.


وی در پایان گفت: با توجه به میانگین بارش ۱۶۵ میلیمتری باران در بندرعباس و ۲۱۵ میلیمتری در سایر شهرستان ها و جزایر همچنین به دلیل شرایط بحرانی در شرق استان و سیستان و بلوچستان جلسات ستاد بحران برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به صورت منظم برگزار می شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی