مسابقه ملی عکس آن‌سوی واقعه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد


مسابقه ملی عکس آن‌سوی واقعه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

اهواز - ایرنا - مسابقه ملی عکس آن‌سوی واقعه شامگاه پنجشنبه در گالری انجمن هنرهای تجسمی اهواز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه مسابقه ملی عکس آنسوی واقعه با اشاره به این که استان خوزستان هر ساله میزبان خیل عظیم زائران اربعین حسینی است اظهار داشت: استان خوزستان با توجه به اینکه هنرمندان توانمندی دارد و ظرفیت خوبی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری دارد باید پرچمدار فعالیت‌های هنری در کشور باشد.

علی رضا علوی ادامه داد: مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه در طول سه سال برگزاری با رشد خوبی در جنبه کمی و کیفی رو به رو شده است لذا خوب است کمک کنیم تا این رویداد فرهنگی و هنری در استان بماند.

وی با اشاره به ظرفیت بین المللی این مسابقه توضیح داد: امید است با حمایت استانداری خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز این مسابقه را به رویدادی بین‌المللی تبدیل کنیم.

رشد آثار در دوره های مختلف
دبیر مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه نیز گفت: در این دوره از مسابقه سه هزار و ۳۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید این در حالی است که در سال ۹۷ بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ اثر و در سال ۹۶ یک هزار و ۸۰۰ عکس به مسابقه رسید.

محمد امین صالحی نژاد بیان کرد: سیر آثار رسیده به جشنواره حاکی از رشد این مسابقه است و خوشبختانه در دور سوم مسابقه از تمامی استان های کشور شرکت کننده داشتیم.

معرفی برگزیدگان مسابقه
در بخش ویژه مسابقه بهناز جوشن شایسته تقدیر، محمد امین کیامحمدی مقام نخست بخش تک عکس و آیه دشت بزرگ مقام نخست بخش مجموعه عکس شناخته شدند.

در بخش دانشجویی پوریا ترابی از قزوین به عنوان شایسته تقدیر برگزیده شد و علی نجات بخش اصفهانی از اصفهان رتبه برتر این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش آزاد زهرا استاد زاده از قم شایسته تقدیر معرفی شد و آرمان سرامی تبریزی از زنجان، مهنوش اورک از خوزستان و علی اصغر یوسفی از مرکزی به ترتیب رتبه اول تا سوم این بخش را کسب کردند.

در پایان این آیین نمایشگاهی از عکس های برگزیده در مسابقه برپا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان