انصاری فرد: جذب مکانی در دستور کارمان نیست/ واکنش مدیرعامل پرسپولیس به جدایی بیرانوند


انصاری فرد: جذب مکانی در دستور کارمان نیست/ واکنش مدیرعامل پرسپولیس به جدایی بیرانوند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد جدایی بیرانوند یک چیز‌هایی شنیده ام، اما بحث جذب سوسا مکانی در دستور کارمان نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از مالزی، در جمع خبرنگاران درباره سوشا مکانی و احتمال جدایی علیرضا بیرانوند اظهار داشت: فعلا تلفنی یک چیز هایی شنیده ام. باید تمام موضوعات را بررسی کنیم و بحث جذب سوشا مکانی هم مطرح نیست.

وی درباره مذاکرات با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: خداراشکر به لطف دعای هواداران خوبمان با اینکه موقع رفتن امید زیادی نداشتیم اما دست پر آمدیم. از دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان بابت حمایت هایشان، تشکر می کنم.

او در ادامه افزود: مواردی که درباره امنیت ایران بود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح دادیم و در مورد موضوعات مختلف مذاکره کردیم و همین که مردم خوشحال هستند، برایمان ارزشمند است.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا به صورت تلفنی نمی شد این توافق را انجام داد؟ بیان کرد: AFC گفته بود بازی‌هایتان در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا انجام دهید، بعد ما یک تیم تحقیق و تفحص می‌فرستیم اگر امنیت در ایران بر قرار بود، تصمیم می گیریم بازی ها را در کشورتان برگزار کنیم یا خیر. اما در این جلسه از مسئولان کنفدراسیون ضمانت گرفتیم و گفتیم که ما اگر سه بازی را برویم، باید برای سه بازی بعدی ضمانت بدهید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر با کنفدراسیون فوتبال آسیا توافق نمی‌کردیم با محرومیت ۲ الی ۳ ساله مواجه می‌شدیم که خیلی برای فوتبال کشورمان بد بود. کنفدراسیون پس از باشگاه ها تیم ملی را جریمه می کرد و ملی پوشان مجبور بودند در خارج از کشور با سایر تیم ها مسابقه دهند و یک جریمه نقدی که من شنیدم ۱۱ میلیون دلار بود در نظر گرفته می شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش