اجرای طرح کاروان سلامت در روستای گردکوه


اجرای طرح کاروان سلامت در روستای گردکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از اجرای طرح ویزیت رایگان اهالی روستاها بیش از 70 نفر جمعیت منطقه گردکوه توسط کاروان سلامت این جمعیت خبر داد.

«علیرضا فخری» در این باره تصریح کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در راستای تحقق اهداف والای جمعیت و ارتقای سطح سلامت و آگاهی از سلامت جسمی روحی روستائیان، به روستاهای مناطق مختلف استان اعزام می‌شود.

وی افزود: معاینه اهالی روستا از سوی پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر مهریز در این روستاست.

فخری با اشاره به اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای بالای 70 نفر جمعیت منطقه گردکوه مهریز، گفت: یک پزشک عمومی، یک دندانپزشک، یک ماما، یک پرستار، یک دارویار و پنج نفر از داوطلبان هلال احمر این شهرستان در این کاروان به اهالی روستاهای منطقه خدمات رایگان ارائه کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلالا احمر مهریز، این مسئول در پایان با بیان این که طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگیری از محرومان جامعه، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین هویت بخشی به فعالیت‌های داوطلبان در کشور برگزار می‌شود،عنوان کرد: کاروان سلامت همچنین افراد بی‌بضاعت در روستاهای مختلف را شناسایی و سبد غذایی میان آن‌ها توزیع می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل