مهریز رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان یزد را کسب کرد


مهریز رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان یزد را کسب کرد

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش مهریز در استان خبر داد.

«سعید شیبانی» در نشست شورای آموزش و پرورش مهریز که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش در دبیرستان شکیب برگزار شد، در این مورد افزود: بر اساس ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، شورای آموزش و پرورش مهریز با تلاش همه دلسوزان این عرصه موفق شد رتبه برتر شوراهای آموزش و پرورش در استان را کسب کند که این باید آغاز یک هدف بزرگتر در جهت تعالی شهرستان باشد.

وی اجرای مواد قانون تشکیل شوراها، جذب مشارکت‌های مردمی، برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، سیاستگذاری و اهتمام در ارتقاء مصوبات شورا، تشکیل جلسات منظم ماهانه شورا و ارسال صورت جلسه به استان، پیگیری مصوبات جلسات و اجرای آن و جذب منابع مالی شورا را از مهم‌ترین شاخص های این انتخاب ذکر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مهریز، «سیدکاظم حسینی المدواری» مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز ضمن تقدیر از حسن انتخاب و اعتماد اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، گفت: موفقیت به دست آمده حاصل تلاش تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش به ویژه امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان است.

وی از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان عرصه مشارکت دستگاه‌ها و ظرفیت های مختلف یاد کرد و افزود: ساختار شورای آموزش و پرورش نشان دهنده جایگاه این شورا است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان