نیمه نخست بهمن سردتر از همیشه


نیمه نخست بهمن سردتر از همیشه

کارشناس سازمان هواشناسی نیمه نخست بهمن را یک تا چهار درجه سردتر از همیشه پیش بینی کرد.

محمد اصغری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امسال نیمه نخست بهمن در تمام کشور از میانگین سال‌های گذشته سردتر است، اما در نیمه دوم بهمن شرایط به حالت عادی بازخواهد گشت هرچند پیش بینی در این زمینه به زمان نیاز دارد و باید منتظر اتفاقات جوی ماند.
کارشناس هواشناسی افزود: سامانه خوبی در کشور بود و به مناطق جنوب شرقی کشور رسیده و اکنون شهروندان هرمزگان و سیستان و بلوچستان در بیشتر شهر‌ها شاهد بارش باران خواهند بود و بهترین باران در جزیره ابوموسی در حال بارش است.
تعداد بازدید : 0
وی اضافه کرد: سامانه سردی از شمال غربی کشور در حال ورود است و ابر‌های باران زا وارد کشور شده اند که استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را در بر گرفته است.
اصغری با بیان این که بیشتر بارش‌های این سامانه به صورت برف خواهد بود، گفت: با گذشت زمان، مناطق بیشتری از این سامانه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
وی گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل خزر با کاهش دما و بارش برف مواجه می‌شود.
اصغری اضافه کرد: استان‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال و غرب استان فارس نیز تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.
کارشناس هواشناسی گفت: هسته بارش‌های این سامانه سرد در سواحل غربی خزر متمرکز است، اما کوه‌های زاگرس رانیز در بر خواهد گرفت.
اصغری گفت: دمای تهران تا روز دوشنبه کاهش می‌یابد و به منهای ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد رسید.
کارشناس هواشناسی گفت: دمای چهاردرجه زیر صفر برای تهران غیر معمول نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات