سومین همایش بزرگ مهربانو در ابهر برگزار می‌شود


سومین همایش بزرگ مهربانو در ابهر برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - ریییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن همایش و نمایشگاه آثار هنری مهربانو در ابهر برگزار می‌شود.

آیسان صادقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری سومین همایش بزرگ مهربانو در ابهر اظهار کرد: کارگروه فرهنگی و هنری بانوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در نظر دارد در بخش جنبی سومین همایش مهربانو، مصادف با هفته بزرگداشت مقام زن نمایشگاه آثار هنری در فرهنگسرای نور ابهر برگزار کند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارج نهادن و شناسایی ظرفیت های هنری بانوان شهرستان ابهر در ۲ بخش هنرهای تجسمی و صنایع دستی عنوان کرد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: آثار ارسالی بخش صنایع دستی در رشته های منبت کاری، مشبک کاری، معرق کاری، حجم چوب، جواهرسازی، سفالگری، شیشه گری، چرم دوزی و هنرهایی از این دست است.
وی یادآور شد: آثار ارسالی بخش هنرهای تجسمی در رشته های طراحی، نقاشی، تصویرسازی، نگارگری و تذهیب، عکاسی، نقاشی - خط و خوشنویسی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر تصریح کرد: موضوع بخش هنرهای تجسمی زن و هنر ایرانی و موضوعات آزاد است که حضور در این نمایشگاه رایگان بوده و بدون محدودیت سنی فقط آثار بانوان به نمایش گذاشته می شود.
وی تاکید کرد: هنرمندان می توانند با ارسال حداکثر ۷ اثر در هر رشته هنری بدون محدودیتی در سایز، تکنیک و سبک هنری آثار در نمایشگاه شرکت کنند.
صادقی با بیان اینکه هنرمندان باید آثار خود را با پاسپارتو و قاب شده تحویل دهند ابراز کرد: آثار بنا به خواست هنرمند می تواند جهت فروش در نمایشگاه نیز ارائه شود و هنرمندان آثار خود را با قیمت های پیشنهادی ارائه و پس از کارشناسی قیمت های قطعی اعلام می شود.
وی با اشاره به اینکه آثار رشته هنرهای تجسمی و نمونه آثار رشته صنایع دستی برای بررسی تا شنبه١٢ بهمن ٩٨ به واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر تحویل شود، بیان کرد: آثار ارسالی خلاقانه باشد و انتخاب آثار متناسب با کیفیت آنها، ظرفیت و فضای گالری صورت می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم