ودافون از تیم سرمایه‌ گذاری رمز ارز لیبرا خارج شد


ودافون از تیم سرمایه‌ گذاری رمز ارز لیبرا خارج شد

ایتنا - پروژه رمز ارز فیس‌بوک که تحت عنوان لیبرا شناخته می‌شود، با خروج ودافون از جمع سرمایه‌گذاران خود وارد مرحله جدیدی از بقا شده است.

گزارش‌های حاکی از آن هستند که اپراتور بین‌المللی ودافون نیز به‌تازگی از جمع سرمایه‌گذارهای پروژه رمز ارز لیبرا خارج شده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، پروژه رمز ارز فیس‌بوک که تحت عنوان لیبرا شناخته می‌شود، با خروج ودافون از جمع سرمایه‌گذاران خود وارد مرحله جدیدی از بقا شده است. بر اساس گزارش‌های به‌دست‌آمده از کوین دسک، این اپراتور بین‌المللی هشتمین عضو سرمایه‌گذار لیبرا است که از این پروژه خارج می‌شود.
ودافون از تیم سرمایه‌ گذاری رمز ارز لیبرا خارج شد

در سال گذشته شمار زیادی از سرمایه‌گذارهای این پروژه از قبیل ای.بی، ویزا، مستر کارت، مرکادوپاگو، استرایپ، بوکینگ هولدینگز و پی پال از آن جدا شده بودند. لیبرا خبر جدا شدن ودافون را در روز سه‌شنبه تائید کرد و سخنگوی این پروژه نیز در این رابطه اظهار کرد که:« اگرچه صورت جامعه لیبرا ممکن است در طول زمان تغییر کند اما طراحی حکومت و فناوری لیبرا تضمین می‌کند که سیستم پرداخت لیبرا همچنان مقاومت خواهد کرد.»

لیبرا یک سکه دیجیتال پیشنهادی جهانی است که توسط انجمن لیبرا مدیریت خواهد شد. البته فیس‌بوک امیدوار بود که این انجمن مؤسسه پولی حقیقی بتواند تا زمان عرضه جهانی خود در سال آینده میلادی 100 شریک قدرتمند داشته باشند. انتظار می‌رفت که این اعضا برای کمک به سرعت بخشیدن به تراکنش‌های شبکه لیبرا به اجرای نودها بپردازند. البته برخی از سرمایه‌گذارهای اصلی این جامعه مانند اوبر، کوین بیس، لیفت و اسپاتیفای همچنان به پشتیبانی خود ادامه می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی