طارمی – استون‌ویلا ؛ جدی است ؟ سرمربی ریوآوه فاش کرد !


طارمی – استون‌ویلا ؛ جدی است ؟ سرمربی ریوآوه فاش کرد !

سرمربی ریوآوه پرتغال به شایعات اخیر درباره احتمال انتقال مهاجم ایرانی اش به استون ویلا واکنش نشان داد. نوشته طارمی – استون‌ویلا ؛ جدی است ؟ سرمربی ریوآوه فاش کرد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

طارمی – استون‌ویلا ؛ جدی است ؟ سرمربی ریوآوه فاش کرد !

احتمال انتقال طارمی به استون‌ویلا از زبان سرمربی ریوآوه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۸:۳۰
طارمی – استون‌ویلا ؛ جدی است ؟ سرمربی ریوآوه فاش کرد !

سرمربی ریوآوه پرتغال به شایعات اخیر درباره احتمال انتقال مهاجم ایرانی اش به استون ویلا واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته گذشته شبکه «اسکای اسپورت» مدعی شد که باشگاه استون ویلا انگلیس به دنبال مهدی طارمی ، مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عضو باشگاه ریوآوه پرتغال است. بعد از آن چندین رسانه این خبر را بازتاب دادند تا به یک موضوع همه گیر در نقل و انتقالات تبدیل شود.

در راستا کارلوس کاروایال، سرمربی ریوآوه در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» درباره این موضوع، گفت:

طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. من او را به خاطر حضور کارلوس کی روش در راس کادرفنی تیم ملی ایران به خوبی می شناختم. وقتی او در زمان کی روش برای اولین بار دیدم، خوشم آمد چون معتقد بودم می تواند بازیکنی تاثیرگذار است.

وی افزود:

او برای مدتی طولانی در لیگ ایران بازی کرده و بعد از آن راهی قطر شده بود. فصل گذشته به مدت یک هفته در قطر بودم و بار دیگر او را دیدم تا بتوانم او را به ریوآوه بیاورم. اما به خاطر تقاوت دستمزد او در قطر با ریوآوه اصلا انتظار نداشتم او با این دستمزد پایین نسبت به قطر حاضر شود به پرتغال بیاید.

سرمربی پرتغالی ادامه داد:

اما من او را راضی کردم به ریوآوه بیاید. او اصلا به مسائل مالی فکر نمی کند و می خواهد خودش را در فوتبال اروپا مطرح کند و چالشی جدید تجربه کند. بازیکن در حد و اندازه او هرگز برای مدت طولانی در ریوآوه نمی ماند. این طبیعی است که اکنون اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو باشگاه های بزرگ پرتغال به او توجه کنند. من آنها را تایید نمی کنم چون آنها بدون شک به دنبال جمع آوری اطلاعات درباره بازیکن هستند. به نظرم تیم های انگلیس نیز طارمی را زیرنظر دارند و این امری طبیعی است.

کاروایال در پایان گفت:

طارمی مهاجمی خوب و سریع است. او در ضربات سر تبحر دارد. او خیلی خوب پشت دفاع صاحب توپ می شود و زمان بندی خوبی در خط حمله دارد. او گل های زیادی به ثمر می رساند چون بازیکن توانمندی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج