سمینار بررسی جنایات عربستان در یمن برگزار شد


سمینار بررسی جنایات عربستان در یمن برگزار شد

در این سمینار شخصیت های بین المللی همراه کمیته های مقاومت مردمی در یمن حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، وزارت عدالت یمن سمیناری با عنوان بررسی نقش معاهدات بین المللی در فرآیند تجاوز عربستان به یمن و جنایت هایش در این کشور برگزار کرد. در این سمینار شخصیت های بین المللی همراه کمیته های مقاومت مردمی در یمن حضور داشتند.

محمد نعیمی عضو شورای سیاسی کشور یمن در این سمینار سخنرانی کرد و از احزاب مختلف کشور خواست در مقابل حقوق مردم کوتاه نیایند. وی گفت ما باید حقوق مردم یمن را در مقابل تجاوزهای عربستان حفظ کنیم.

وی با اشاره بر حاکمیت کشور بر لزوم کار و همکاری سازمان های داخلی با مجامع بین المللی در محکوم کردن جنایات عربستان تاکید کرد. وی گفت: جنایت علیه مردم یمن باید به طور همه جانبه به گوش جهانیان برسد.

مرکز اطلاع رسانی شورای عالی مدیریت و هماهنگی امور بشردوستانه در گزارشی تعداد آوارگان یمنی به خاطر تجاوز سعودی ها را بیش از اینها توصیف کرد.

در این گزارش آمده است: صدها هزار یمنی آواره در سراسر یمن به دلیل تجاوز که در آن بدترین بحران بشردوستانه در جهان رخ داده است ، در میان ناکامی های زیاد سازمان های بین المللی در کار خود در امر امداد و پناه دادن به آوارگان ، در یک وضعیت فاجعه بار بشردوستانه زندگی می کنند.

آمار خانواده های آوارگان تا پایان نوامبر 2019 به 554،784 نفر رسیده و تعداد آوارگان به 15 استان در جمهوری یمن به 3،883،488 رسیده است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403