پیش گزارش شکست ارتش صهیونیستی مقابل حزب‌الله


پیش گزارش شکست ارتش صهیونیستی مقابل حزب‌الله

گزارش های رسانه های صهیونیستی درباره نقص های ارتش صهیونیستی ادامه دارد. از جمله این گزارش ها به ناتوانی این ارتش در مقابل حزب الله تاکید می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، گزارش های رسانه های صهیونیستی درباره نقص های ارتش صهیونیستی ادامه دارد. از جمله این گزارش ها به ناتوانی این ارتش در مقابل حزب الله تاکید می کند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونت با بیان اینکه سربازان پیاده نظام اسرائیلی آمادگی جنگ با حزب الله را ندارند ، افزود: انتظار می رود ارتش صهیونیستی در صورت بروز هرگونه جنگ با حزب الله ، تعداد بالایی از تلفات را به همراه داشته باشد.

این گزارش افزود: حملات موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل در مناطق مرزی بسیار خطرناک است و حتی می تواند موجب نابودی کامل آنها شود.

این گزارش همچنین به کمبود داروها و آمبولانس ها که قرار است نجات سربازان زخمی در طول جنگ باشند ، اشاره می کند و می افزاید: حتی وسایل نقلیه زره پوش نیز از کمبودهای شدیدی رنج می برند.

معاون منابع انسانی ارتش اسرائیل فاش کرد که یک سوم جوانان در مناطق اشغالی از به خدمت سربازی به بهانه های روانشناختی طفره می روند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟