رویداد ملی «فهما» پالایشی برای بکارگیری نیروهای تازه‌نفس مسجدی است


رویداد ملی «فهما» پالایشی برای بکارگیری نیروهای تازه‌نفس مسجدی است

حجت‌الاسلام پهلوانی با بیان‌اینکه رویداد ملی «فهما» پالایشی جهت به‌کارگیری نیروهای تازه‌نفس در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، گفت: کانون‌های مساجد استان هرمزگان باوجود همه محرومیت‌ها و محدودیت‌ها ارتباط خوبی با سامانه بچه‌های مسجد گرفته‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام «احمد پهلوانی» با تاکید بر این‌‌که رویکرد اصلی رویداد ملی فهما توانمندسازی کانون‌ها است، گفت: هدف رویداد ملی فهما توانمندسازی و ایجاد بستری جهت رقابت سالم است، این سامانه با هدف رصد و ارزیابی فعالیت‌های کانون‌ها در سطح مساجد، شناسایی توانمندی ها، معرفی و شکوفایی استعدادها ، عرضه تولیدات کانون‌ها و توانمندسازی مدیر، ارکان و اعضای کانون از طریق آموزش‌های مجازی است. این سامانه در حقیقت پالایشی جهت بکارگیری نیروهای تازه نفس در کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان تصریح کرد: اجرای مسابقات کتابخوانی، طرح تفسیر کوتاه و کتاب دغدغه‌های فرهنگی فرصتی برای توانمندسازی اعضا در سامانه مسجد است، این ابتدای کار است، قطعا در آینده آموزش‌های متناسب با رسالت کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در گام نخست رویداد ملی فهما اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد به روز‌رسانی و تکمیل شد، در گام دوم کانون‌ها اعضا خود را ثبت کردند، در گام سوم کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیت‌های هنری خود شامل گروه‌های سرود و نمایش و گزارش‌های فعالیت کانون را در ۹ محور گفتمان‌سازی شعار سال، دهه کرامت، دهه فجر، ترویج فرهنگ نماز و.... در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند.

پهلوانی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با تمام محدودیت ها و محرومیت‌ها، کمبودها و عدم دسترسی به اینترنت و امکانات، اما ارتباط خوبی با سامانه بچه های مسجد گرفته‌اند، این سرآغاز مسیر است، شاید در ابتدای مسیر، سامانه داری معایبی باشد اما مزایای آن بیشتر است و در دورترین نقاط از ابوموسی تا بشاگرد کانون‌های فرهنگی هنری اهتمام ویژه‌ای نسبت به فعالیت در این سامانه دارند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا