تهیه اقلام موردنیاز سیل‌زدگان در کانون محمد(ص) رسول‌الله/ حضور جهادی اعضای کانون در مناطق سیل‌زده


تهیه اقلام موردنیاز سیل‌زدگان در کانون محمد(ص) رسول‌الله/ حضور جهادی اعضای کانون در مناطق سیل‌زده

جهرمی از تهیه اقلام موردنیاز هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان به همت اعضای کانون «محمد(ص) رسول الله» خبر داد و گفت: اعضای این کانون در قالب گروه‌های جهادی برای خدمت به سیل‌زدگان به این مناطق اعزام می‌شوند.

«بهداد جهرمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد وکانون های مساجد خبرگزاری شبستان از جمع آوری کمک های مردمی به همت کانون فرهنگی هنری «محمد(ص) رسول الله» در جوار مسجد الرسول(ص) به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: کل مبلغ جمع آوری شده به سیل زدگان این استان 35 میلیون تومان بوده است که با این مبلغ هفت رقم کالا مورد احتیاج هموطنان سیلزده خریداری شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد(ص) رسول الله با اشاره به اقلام خریداری شده برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: 84 تخته پتو، 400 باکس آب معدنی، ۱۴۰ کیسه ۱۰ کیلیویی برنج ایرانی، 140 بسته ماکارانی، 140 عدد کنسرو لوبیا ، 140 قوطی روغن یک کیلویی و یک تخته فرش ماشینی و مقداری موکت از جمله اقلام خریداری شده برای هموطنان سیل زده این استان است.

جهرمی تصریح کرد: اعتبار لازم برای خرید این اقلام به همت نمازگزاران مسجد الرسول(ص) و نیز سه مسجد مجاور آن یعنی مساجد معراج، 14 معصوم(ع) و مولای متقیان(ع) جمع آوری شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد(ص) رسول الله مسجد الرسول(ص) همچنین از اعزام اعضا و فعالان این کانون و اهالی مساجد مجاور آن به مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی خبر داد و گفت: این گروه های جهادی متشکل از سه پزشک برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی و 13 نفر نیرو برای خدماتی همچون تقسیم اقلام هستند که به مدت یک هفته در این مناطق حضور می یابند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری «محمد رسول الله(ص)» در جوار مسجد الرسول(ص) در میدان رسالت واقع شده و از جمله کانون های مسجدی است که با اجرای برنامه های گسترده برای کلیه مقاطع سنی کارنامه مثبتی در جذب نوجوانان و جوانان داشته است، برگزاری نشست های بصیرتی، حلقه های صالحین، دوره های سبک زندگی اسلامی و یادواره شهدا و آموزش رشته های ورزشی و فنی و تعمیرات تلفن همراه، بخشی از فعالیت های این کانون است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی