تداوم ویژه‌برنامه‌های یادبود سردار سلیمانی در 300 کانون مسجدی آ‌ذربایجان‌غربی/ تدارک 5 هزار عنوان برنامه برای دهه فجر


تداوم ویژه‌برنامه‌های یادبود سردار سلیمانی در 300 کانون مسجدی آ‌ذربایجان‌غربی/ تدارک 5 هزار عنوان برنامه برای دهه فجر

حجت‌الاسلام بیگی با اشاره‌به تداوم برنامه‌های یادبود سردار سلیمانی در 300 کانون مسجدی آذربایجان‌غربی، گفت: همچنین، بیش از پنج هزار عنوان برنامه به منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برای کانون‌های فرهنگی هنری استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام «اباذر بیگی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تداوم اجرای ویژهبرنامه های بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در 300 کانون مسجدی استان آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از روز شهادت سردار آسمانی به مدت 10 روز طرح تلاوت نور در یک هزار کانون فرهنگی هنری مساجد این استان اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی با اشاره به تدارک 300 عنوان برنامه به مناسبت شهادت این سردار والامقام اسلام که تا اربعین شهدای مقاومت اجرا می شود، افزود: این برنامه ها شامل سخنرانی، عزاداری، تبیین آرمان های والای این شهید بزرگوار و تجلیل از مقام شامخ این سردار است که تا 22 بهمن در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می شود. ضمن اینکه یک کانون فرهنگی هنری نیز به نام این شهید در استان مجوز فعالیت دریافت کرده که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

حجت الاسلام بیگی در ادامه به برنامه کانون های مساجد استان آذربایجان غربی به مناسبت ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: در همین راستا ویژه برنامه «کوچه های مدینه» در 400 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود که این برنامه شامل سخنرانی پیرامون شان و شخصیت دخت نبی مکرم اسلام(س) است.

وی از برگزاری گفتمان های دینی پیرامون حضرت زهرا(س) و ولایت در کانون های مساجد این استان خبر داد و بیان کرد: ویژهبرنامه «فجر فاطمی» هم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی با اعلام تدارک بیش از پنج هزار عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این برنامه ها از 12 بهمن ماه به مدت 10 روز در کانون های مساجد استان اجرا می شود. علاوه بر این، گروه سرود کانون های مساجد به سه زبان دنیا همزمان با 12 بهمن، سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران به اجرای سرود می پردازند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد