این خون‌های مطهر خون‌هایی نیست که بر زمین بریزد و بی‌اثر باشد


این خون‌های مطهر خون‌هایی نیست که بر زمین بریزد و بی‌اثر باشد

حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا بابیان اینکه شوق شهادت خط جریان پرورشی امام حسین (علیه السلام) است، گفت: خواهید دید چه انقلابی با شهادت حاج قاسم در ایران، عراق و کل جهان ایجاد خواهد شد. این خون‌های مطهر خون‌هایی نیست که بر زمین بریزد و بی اثر باشد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدعلی مهدوی نیا» در جمع عاشقان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به جنایات دشمنان اهل‌بیت (علیهم السلام) و تلاش آن‌ها برای محو کردن اسلام نبوی، اظهار کرد: در مقابل این دشمنان کسانی بودند که با خدا وارد معامله شدند و مانند امام حسین (علیه السلام) همه هستی خود را درراه خدا نثار کردند.

وی ادامه داد: افرادی مانند حضرت زینب (سلام الله علیها) بودند که پس از مصائب کربلا باصلابت مقابل اشقیا ایستاد و گفت جز زیبایی چیزی ندیدم.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: مانند حضرت قاسم (علیه السلام) که در جواب امام حسین (علیه السلام) درباره شهادت گفت که شیرین‌تر از عسل است و این جواب فقط لفظ نیست بلکه اعتقادی راسخ در آن وجود دارد.

مهدوی نیا با اشاره به اینکه برخی نقل‌ها از یاران امام حسین (علیه السلام) است که اگر هزار بار در راه خدا کشته و زنده شویم باز همین راه را انتخاب خواهیم کرد، ابراز کرد: رضایت خدا و ولی خدا بالاترین خواسته شهدا از صدر اسلام تاکنون بوده است و به همین دلیل می‌بینیم شهدا از خانواده و لذات دنیایی دست کشیدند تا در اطاعت از خدا ولی زمانشان جان‌فشانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز وفادار ولایت و همواره در خط امام و رهبری بود، گفت: مزدوران نانجیب آمریکایی ایشان را به شهادت رساندند و حال اینکه درک نمی‌کنند شهادت آرزوی دیرینه این سرباز رشید اسلام بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جنس وجود ایشان جنس دنیایی نبود، تصریح کرد: حاج قاسم عمر بابرکتش را در راه اسلام و خط عصمت و طهارت (علیهم السلام) صرف کرد و در نهایت نیز با اقتداری بی‌مثال به هم‌سنگران و دوستان شهیدش پیوست.

مهدوی نیا با بیان اینکه شوق شهادت خط جریان پرورشی امام حسین (علیه السلام) است، گفت: خواهید دید چه انقلابی با شهادت حاج قاسم در ایران، عراق و کل جهان ایجاد خواهد شد. این خون‌های مطهر خون‌هایی نیست که بر زمین بریزد و بی اثر باشد؛ این‌ها پیکره اسلام را آبیاری کرده و جریان فکری ولایت را منعکس خواهد کرد و ان شالله خون این سردار عزیز زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه) باشد.

وی با اشاره به عملیات تروریستی مزدوران آمریکایی در خاک عراق و به شهادت رساندن حاج قاسم، ابومهدی المهندس و جمعی از پاسداران ایرانی و حشد الشعبی، تصریح کرد: چه بر سر کشورهای اسلامی آمده که این‌طور اجانب بر مسلمانان چیره شدند که در خاک خودشان رسماً مورد هدف قرار می‌گیرند و نمی‌توانند واکنشی نشان دهند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: آفرین بر امام عزیز ما که به این مملکت عزت داد، دنیا دید که وقتی پهباد آمریکایی نزدیک مرز ایران شد آنچنان به دست مدافعان حریم این کشور سرنگون شد که دیگر کسی دیگر جرات انجام چنین اقدامی را نکند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری با اتصال به خدا ولی خدا مملکت را از آفات حفظ کرده است، ابراز کرد: ما باید جواب این خون را کنار صندوق رأی با انتخاب کسانی که در خط ولایت اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی باشند بدهیم.

مهدوی نیا در پایان خاطرنشان کرد: باید به عنوان سرباز ولایت تبلیغ خط اسلام و اهل‌بیت (علیهم السلام) کنید و نگذارید لیبرال‌های آلوده و پول‌پرست دوباره بر سرکار آمده و نگذارند منویات نورانی خط ولایت به ثمر بنشیند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !