توسل‌خوانی مهدی سلحشور در مسجد جمکران/ تدارک میعادگاه منتظران برای پایان هفته


توسل‌خوانی مهدی سلحشور در مسجد جمکران/ تدارک میعادگاه منتظران برای پایان هفته

مسجد مقدس جمکران در روزهای منتهی به جمعه، روز منتسب به امام زمان(عج) با برنامه‌های متنوع همچون «توسل به حریم کبریا» و آئین «ندبه انتظار» میزبان مهدی‌باوران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری نیز با برنامه های متنوع به استقبال از زائران و مهدی باوران می رود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران روز سه‌شنبه، اول بهمن ماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز شده و در ادامه حجت الاسلام «ناصر رفیعی» به سخنرانی در جمع زائران می پردازد.

زمزمه دعای توسل با نوای «مهدی سلحشور» در ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

همچنین، میعادگاه منتظران پنجشنبه، سوم بهمن ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان مهدی باوران می شود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام عزلتی به سخنرانی پرداخته و سپس سیدحسین جعفرنژاد دعای پرفیض کمیل را زمزمه می کند.

جمعه، ۴ بهمن نیز برنامه های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد آغاز شده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام ظهیری برگزار می شود.

دعای پرفیض ندبه نیز بعد از آن با نوای حاج علی مالکی نژاد در میعادگاه منتظران زمزمه می شود.

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...