برگزاری مسابقات قرآن خانواده های شهداء و ایثارگران فارس


برگزاری مسابقات قرآن خانواده های شهداء و ایثارگران فارس

محمدی گفت: سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس با عنوان گرامیداشت «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، جمعه (4 بهمن) در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیدعلی محمدی» از برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس، خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با عنوان گرامیداشت «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، جمعه (4 بهمن) در شیراز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: این مسابقات در پنج رشته حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم و ترتیل و با حضور ۳۰۰ نفر از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم «شبی با قرآن» و تلاوت آیات نورانی وحی با حضور قاریان شاهد و ایثارگر فارس نیز یکی از برنامه های معنوی این دوره از مسابقات است که پنجشنبه (3 بهمن)، بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر «امامزاده سیدمحمد(ع)» برگزار می شود.
محمدی عنوان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم خانواده های معظم شهداء و ایثارگران فارس، در مهرماه 98 با حضور یک هزار و ۲۰۰ شرکت کننده از نقاط مختلف استان برگزارشد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی