اقدام عجیب گیمر در سالن انتظار فرودگاه!


اقدام عجیب گیمر در سالن انتظار فرودگاه!

گیمر که در سالن انتظار فرودگاه منتظر پرواز هواپیما بود برای گذراندن وقت دست به اقدامی عجیب زد.

اقدام عجیب گیمر در سالن انتظار فرودگاه!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک انتظار در سالن فرودگاه برای رسیدن زمان یک پرواز گاهی خارج از حوصله مسافران است و آن‌ها سعی می‌کنند با روش‌های مختلف در مشغول کردن خود این زمان را سپری کنند. عده‌ای خواندن کتاب را انتخاب می‌کنند، برخی دیگر به موزیک مورد علاقه خود گوش می‌کنند و برخی نیز با صحبت کردن با دوستان و خانواده خود تلاش می‌کنند تا این انتظار را کوتاه نمایند.

اما به تازگی روش عجیب یک گیمر در فرودگاه بین المللی پورتلند، در ایالت اورگِن آمریکا برای سپری کردن زمان انتظار پرواز هواپیما به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در این اتفاق جالب مرد جوانی که منتظر رسیدن زمان پرواز هواپیما بود برای گذراندن وقت با انجام بازی مورد علاقه اش با کمک مونیتور سالن فرودگاه سعی کرد تا خود را مشغول کند.

بنا به گفته شاهدان عینی این مرد جوان حوالی ساعت ۴.۳۰ دقیقه تاریخ ۱۶ ژانویه با اتصال پلی استیشن ۴ خود به مونیتور این فرودگاه بین المللی شروع به بازی کرد. بنا به گفته یکی از شاهدان دقایقی بعد مسئولان فرودگاه وارد عمل شده و بصورت محترمانه از این مسافر خواستند که به بازی کردن خود پایان دهد. در تصویری که از این مرد جوان منتشر شده است او در حالی که مقابل مونیتور بزرگ سالن فرودگاه نشسته مشغول انجام بازی Apex Legends دیده می‌شود.

اقدام عجیب گیمر در سالن انتظار فرودگاه!

این تصویر توسط کاربری با نام " استفان دیتز" با کپشن" این مرد با اتصال پلی استیشن خود به یکی از مونیتور‌های سالن فرودگاه اقدام به بازی کرد" در توئیتر منتشر شد. این توئیت بیش از ۲۰۰۰ بار بازنشر شد و با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشتک «نمی‌توانم باور کنم که این مرد واقعا فکر کرد چنین ایده‌ای می‌تواند برای گذراندن وقت مناسب باشد.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق