سرویس استریم ایکس‌باکس مایکروسافت جهانی شد


سرویس استریم ایکس‌باکس مایکروسافت جهانی شد

مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود سرویس Xbox Console Streaming را در سراسر جهان در دسترس قرار داد.

سرویس استریم ایکس‌باکس مایکروسافت جهانی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که تا آخر هفته سرویس کنسول ایکس‌باکس این شرکت در مناطق بیشتری گسترش پیدا می‌کنند. اگر به یاد داشته باشید این سرویس اولین بار در ماه اکتبر در آمریکا و انگلیس معرفی شد و اکنون زمان آن فرا رسیده است مناطق بیشتری به آن دسترسی داشته باشند. اکنون سرویس پخش این کنسول در تمام مناطق و کشور‌هایی که از Xbox One پشتیبانی می‌کنند، در دسترس است.

سرویس کنسول ایکس‌باکس چیست ؟

سرویس پخش ایکس‌باکس به شما اجازه می‌دهد که بازی‌هایی که آن‌ها را دارید و روی دستگاه خود نصب کرده‌اید را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اجرا کنید. سرویس Xbox Game Pass تنها با ۴ دلار در ماه دسترسی به گنجینه بزرگی از بازی‌های عالی را می‌دهد. با این حال، مایکروسافت غالباً تبلیغاتی را انجام می‌دهد که ۳ ماه Xbox Game Pass را فقط با ۱ دلار ارائه می‌دهد. اگر از قبل مشترک Xbox Game Pass هستید، به شما این امکان داده می‌شود تا سیستم خود را به حالت Ultimate ارتقاء دهید. این حالت به کاربر این امکان را می‌دهد تا به بازی‌های Xbox One، و نه فقط عناوین رایانه شخصی دسترسی پیدا کند.

سرویس استریم ایکس‌باکس مایکروسافت جهانی شد

بیشتر بخوانید: به The Last of Us: Part 2 افتخار خواهید کرد

موارد مورد نیاز برای سرویس کنسول ایکس‌باکس

برای شروع بازی‌های Xbox One در دستگاه اندروید خود، باید به برنامه Xbox Insider بپیوندید و به مایکروسافت کمک کنید تا پیش نمایش استریم Xbox Console Streaming Preview را آزمایش کند. پس از ثبت نام در برنامه به موارد زیر نیاز دارید:

تلفن یا تبلت با اندروید ۶.۰ یا بالاتر که دارای بلوتوث ۴.۰ است (ممکن است هزینه داده‌های تلفن همراه اعمال شود). یک کنترلر بی سیم Xbox One با بلوتوث؛ یک حساب Microsoft با مشخصات Xbox و اینترنت پر سرعت (ممکن است هزینه ISP اعمال شود).

در حالی که نیازی نیست، ما یک کنترل کننده را برای آن دسته از گیمر‌هایی که روی یک تلفن آزمایش می‌کنند، توصیه می‌کنیم.

سرویس استریم ایکس‌باکس مایکروسافت جهانی شد
همچنین، شما باید برنامه Xbox Game Streaming Preview را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید و مطمئن شوید که شبکه خانگی شما حداقل شرایط را برای اجرا دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها