انتقال دانش و تجربه از عوامل مهم جانشین پروری


انتقال دانش و تجربه از عوامل مهم جانشین پروری

حمید فتاحی بهره گیری از نیرو‌های جوان را از اهداف مهم برشمرد شرکت ارتباطات زیر ساخت برشمرد.

انتقال دانش و تجربه از عوامل مهم جانشین پروریبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید فتاحی در جلسه شورای اداری مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها محور برنامه ریزی برای سال آینده است و در این خصوص باید بودجه در شرکت بویژه در استان‌ها به صورت هدفمند، کارا و اثربخش صرف شود.

او افزود: برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکاران برای نگهداری زیرساخت‌های ارتباطات در استان‌ها حرکت بزرگی بود که با شرایط سالم، شفاف و منطبق با مقررات در آذر ماه سال جاری انجام شد.

فتاحی بهره گیری از نیرو‌های جوان برای اهداف مدیریت را جزء اهداف اصلی برنامه‌های شرکت برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و درست ضمن انتقال دانش و تجربه از نیرو‌های کارآمد و زبده قدیمی به نسل جوان، فرآیند جانشین پروری نیز انجام شود.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های بخش خصوصی و تعامل حداکثری بین بخش خصوصی و دولتی، ضرورت همکاری‌های متقابل و سازنده زیرساخت با ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه تکریم و تجلیل از خدمات هاشمی معاون سابق فناوری اطلاعات مدیرعامل، رادکانی معاون سابق فنی مدیرعامل و نظر پور مدیر ارتباطات زیر ساخت شهرستان‌های استان تهران و امور هماهنگی استان ها، برگزارشد. در پایان این مراسم حکم انتصاب آغ بیات به عنوان معاون فنی و اصغریان به عنوان معاون فناوری اطلاعات به آنان اهداء شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی