باشگاه پرسپولیس خبر توافق بیرانوند با خنت بلژیک را تکذیب کرد


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر پیوستن بیرانوند به تیم خنت را تکذیب کرد. نوشته باشگاه پرسپولیس خبر توافق بیرانوند با خنت بلژیک را تکذیب کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

باشگاه پرسپولیس خبر توافق بیرانوند با خنت بلژیک را تکذیب کرد

قدوسی: علیرضا بیرانوند با خنت توافق نکرده است
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۲:۰۰
باشگاه پرسپولیس خبر توافق بیرانوند با خنت بلژیک را تکذیب کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر پیوستن بیرانوند به تیم خنت را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره توافق باشگاه خنت بلژیک با علیرضا بیرانوند اظهار داشت:

خبر پیوستن بیرانوند به تیم خنت صحت ندارد. بیرانوند از یک‌تیم‌دیگر بلژیکی هم پیشنهاد جدی دارد. ۲ تیم آماده پرداخت هفتصد هزار دلار‌ به باشگاه پرسپولبس هستند تا رضایت نامه او صادر شود و اگر باشگاه شماره حسابی ندهد راحت با واریز پول به حساب فیفا با او قرارداد می‌بندند و کاری از دست باشگاه ساخته نیست.

او در ادامه افزود:

این ۲ تیم پیشنهاد مالی قابل توجه به بیرانوند ارائه داده اند و پس از کسر مالیات رقم خوبی عاید بیرانوند می‌شود‌ که از دریافتی او‌ از پرسپولیس خیلی بیشتر است. بیرانوند در تیم‌ به ۲ تا سه نفر گفته رفتنی هستم‌ ولی کاملا خبر داریم تردید دارد.

قدوسی افزود:

بیرانوند هنوز با خنت که به باشگاه پرسپولیس ایمیل زده یا تیم دیگری که خواهان اوست قرارداد نبسته و با گل محمدی هم در این باره حرفی نزده و‌به نوعی رویش نشده با یحیی که اول بار او را در نفت فیکس کرد حرفی بزند و حتی با انصاری فرد هم خودش صحبت نکرده و فقط وکیل او سلیمانی با مدیرعامل و بنده در ارتباط بوده است

قدوسی در پایان تصریح کرد:

او مردد است در حالی که باشگاه خنت برای بامداد جمعه بلیت پرواز به بلژیک را گرفته و آن تیم دیگر هم به محض اینکه بیرانوند موافقت خود را اعلام کند برای او بلیت خواهد گرفت. این‌ها اطلاعات دقیقی است که به ما داده شده و تاکید می‌کنیم او هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و مردد است. هر ۲ تیم بلژیکی در رده‌های بالای جدول هستند و بنای ما و بیرانوند و وکیلش بر رفتار صادقانه با یکدیگر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!