پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر و چند خبر کوتاه


پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر، کاهش 20 درصدی طلاق در شهر سیل زده گمیشان، برپایی نمایشگاه بهاره در گرگان و گنبد و برگزاری آیین عزاداری دهه فاطمیه در هزار مسجد استان از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است .

تیم‌ بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی ۹۲ بر ۶۲ در بیستمین مسابقه خود در لیگ برتر کشور برابر شورا و شهرداری قزوین، صدرنشین جدول رده بندی باقی ماند.

**

رییس ثبت احوال گمیشان با اشاره به ثبت ۲۴ مورد طلاق در ۹ ماهه سال جاری در این شهرستان گفت : امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصدی طلاق هستیم.

**

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در بیش از هزار مسجد و اماکن مذهبی گلستان برگزار می شود.

**

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: نمایشگاه بهاره در ۲ شهر گرگان و گنبدکاووس افتتاح می شود و برای کیفی کردن آن، کمیته کاری تشکیل شده تا از ظرفیت تولیدکنندگان استانی در این نمایشگاه ها استفاده کنیم.

**

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای ساخت موزه میراث روستایی استان در سال جاری خبر داد.

**

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: در دهه فجر امسال با همکاری مرکز بهداشت، سپاه و دیگر ارگان‌های مربوطه تیم‌های پزشکی متخصص و فوق‌تخصص در رشته‌های مختلف پزشکی برای خدمات پزشکی به مناطق مرزی گنبدکاووس اعزام می‌شوند.

**

اداره کل هواشناسی استان طی اطلاعیه ای به صیادان گلستانی توصیه کرد با توجه به ورود سامانه ناپایدار از شامگاه جمعه به استان و وزش تند بادهای دریایی و مواج شدن دریا از فعالیت در دریای خزر اجتناب کنند .

**

فرماندار انتظامی گنبد با اشاره به پاکسازی ۹ نقطه جرم خیز این شهرستان در ۲۴ ساعته اخیر گفت: در این راستا ۳۴ خرده فروش مواد افیونی و معتاد پرخطر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

*!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هفت کامیون اقلام غذایی و بهداشتی شامل برنج، آب معدنی، کنسروجات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، پتو، و لوازم بهداشتی اهدایی مردم این استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

**

کارشناسان حوزه باغبانی گلستان به باغداران توصیه کردند با آتش روشن کردن و دود کردن خار و خاشاک فضای باغ را به گونه ای نگهدارند که سرمازدگی شدید ایجاد نشود.

**

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: سیل گلستان ۱۰۳ میلیارد ریال به کارگاه های قالیبافان استان آسیب زد اما تاکنون برای جبران خسارات هیچ تسهیلاتی به أنان پرداخت نشد.

**

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی عیسی بابایی را به عنوان سرپرست کمیته امداد استان گلستان منصوب و جایگزین اسکندر اسکندری کرد.

**

سخنگوی شرکت گاز گلستان گفت که به دنبال کاهش دما چند روز اخیر، مصرف گاز مشترکان استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب رسید که نسبت به شرایط عادی بیش از دو برابر شده است.

سید جلال ابوالقاسمی اظهار داشت: مصرف مشترکان گاز استان در شرایط عادی روزانه ۷.۵ میلیون مترمکعب بوده که در دو روز گذشته به ترتیب ۱۱ و ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب افزایش یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید