موسیقی صحنه‌ای به یاد جانباختگان سانحه هوایی در سبزوار برگزار شد


موسیقی صحنه‌ای به یاد جانباختگان سانحه هوایی در سبزوار برگزار شد

سبزوار- ایرنا- موسیقی صحنه‌ای آسمان بار امانت نتوانست کشید توسط گروه موسیقی داروگ به یاد شهدای سانحه هواپیمایی اوکراینی پنجشنبه شب در تالار کاشفی سبزوار برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: این موسیقی صحنه‌ای به یاد شهدای سانحه هوایی و همدردی با خانواده‌های آنان برگزار شد.
رضا شجاع مقدم با بیان اینکه برگزاری این موسیقی صحنه‌ای ادای دین هنرمندان عرصه موسیقی به شهدای سانحه هوایی است افزود: در این مراسم گروه سنتور نوازان به سرپرستی میلاد سیدنیا قطعاتی را در رثای شهدای این سانحه اجرا کردند.
وی ادامه داد: این موسیقی صحنه‌ای مدت سه شب بطور رایگان در سبزوار اجرا می‌شود و در کنار این برنامه با حضور پایگاه هلال احمر کمک‌های خیران برای مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع آوری می‌شود.
گروه موسیقی داروگ سبزوار، از معروف ترین گروه های تولید و عرضه موسیقی کلاسیک در غرب خراسان رضوی است که سال ۱۳۷۸ با هدف شناساندن هنر اصیل و سنتی ایران در چهار بخش کوبه‌ای، سنتی، سه تار نوازی و موسیقی کودک تشکیل شد.
این گروه ‌تاکنون چندین اجرا در قالب یادواره و نکوداشت بزرگانی همچون ابوالقاسم فردوسی، ابوالفضل بیهقی، حافظ، مولوی، حکیم سبزواری و استاد پرویز مشکاتیان داشته است.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ ماه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...