فرهنگ تحمل دیدگاه‌های متفاوت در جامعه باید نهادینه شود


فرهنگ تحمل دیدگاه‌های متفاوت در جامعه باید نهادینه شود

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: در راستای استفاده از همه ظرفیت های جامعه باید فرهنگ تحمل دیدگاه‌های مختلف و متفاوت نهادنیه شود.

عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست با معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما اضافه کرد: اگر خدمتی در جامعه صورت می‌گیرد این اقدام به‌نام جمهوری اسلامی تمام شود و رسانه ملی این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به دهه فجر و انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که دشمن با تمام توان در راستای مایوس کردن نظام برنامه‌ریزی و گام برمی‌دارد دهه فجر فرصت مناسبی است که همه رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی از این فرصت برای امیدواری مردم نسبت به نظام بهره لازم را ببرد.

گراوند با اشاره به تحولات صورت گرفته در استان بوشهر در عرصه توسعه بیان کرد: امروز بعد از ۴۰ سال در استان موضوع نوبت‌بندی آب در برخی منطقه‌های شهر بوشهر حذف شد و این موضوع با تلاش همکاران صدا و سیمای بوشهر به تصویر درآمد.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری توسعه فنی بین صدا و سیما و استانداری بوشهر اضافه کرد: برای تقویت زیرساخت و امکانات فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر آماده همکاری هستیم.

گراوند یادآورشد: صدا و سیمای مرکز بوشهر مجموعه‌ای همدل و همراه با مدیریت استان بوشهر بوده و در کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید این استان هم سنگ تمام گذاشت و در سایر برنامه ها هم از این مرکز کم کاری دیده نشد.

وی بیان کرد: در امر اطلاع رسانی از رسانه ملی باید جامعه را نسبت به عملکرد نظام امیدوار کرد.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان صدا و سیما با استانداری بوشهر به امضای عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری این سازمان رسید.
موضوع این تفاهم‌نامه مشارکت در تکمیل، ساخت و بهره برداری از تامین تجهیزات و آماده سازی واحد سیار ۶ دوربین HD با قابلیت تبدیل شدن به ۸ دوربین، توسعه پوشش دیجیتال استان متناسب با استانداردهای فنی صدا و سیما، بازسازی زیرساختهای ساختمان و تایسسات ایستگاه پرقدرت رادیویی و سنکرون استانی، تامین تجهیزات سیگنال رسانی زمینی و ماهواره ای شبکه استانی و تامین سرورهای مجازی سازی خدمات سازمانی است.
این تفاهم نامه سه ساله است و ۲۲ میلیارد تومان برای اجرای موضوع تفاهم نامه باید از سوی صدا و سیما و استانداری بوشهر تامین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا