المیادین: مهمترین بند‌های معامله قرن منتشر شد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir/)، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، مهمترین...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، مهمترین بند‌های معامله قرن آمریکا را منتشر کرد. بخشی از این طرح، بر تسلط کامل رژیم صهیونیستی بر قدس تاکید دارد و فلسطین نیز در این شهر نمایندگانی نمادین خواهد داشت.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره محتوای طرح معامله قرن اعلام کرد: اسرائیل به طور کامل بر منطقه غور الاردن مسلط خواهد بود. درباره محتوای طرح معامله قرن خبر، اعلام کرد: فلسطین به هیچ وجه بر مرز‌ها مسلط نخواهد بود، در بخش دیگری از بند‌های این طرح آمده است، با تمامی خواسته‌های امنیتی اسرائیل موافقت می‌شود.
این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود، نوشت: ایالات متحده آمریکا منتظر استقبال از نتانیاهو نخست وزیر و گانتز رئیس حزب آبی و سفید طی هفته آینده در کاخ سفید است و گزارش‌ها در مورد جزئیات و زمان بندی طرح صلحی (معامله قرن) که به زودی به اجرا گذاشته خواهد شد، کاملاً مبتنی بر حدس و گمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !