سه راه روستایی خراسان جنوبی بسته شد


سرهنگ علیرضا رضایی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار...


سرهنگ علیرضا رضایی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسیر بند امیرشاه به علت بارش شدید باران کوه ریزش کرده است که اکنون تردد از حاشیه راه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین ریزش بهمن باعث بسته شدن محور کریمو - کاخک در شهرستان سرایان شد که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری جاده بازگشایی شده اما به دلیل احتمال مجدد ریزش کوه در این محور صبح فردا تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد و اکنون هم کارکنان راهداری و پلیس راه در این محور حضور دارند.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به دلیل بارش باران و برف، راه‌های استان لغزنده است ولی تمامی محورها باز و ترافیک روان است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ریزش برف در گردنه خونیک و ثمن‌شاهی در محور بیرجند - قاین، گردنه حسن کلنگی در محور سربیشه - ماهیرود، گردنه درمیان در محور سربیشه - درمیان، گردنه افقو در محور فردوس - بجستان، گردنه کلات در محور فردوس - گناباد و محور سرایان - کریمو و کاخک گزارش شده و تردد ضروری در این مسیرها حتما با همراه داشتن زنجیر چرخ باشد.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه از صبح امروز با وجود بارش باران حادثه رانندگی فوتی در راه‌های استان نداشته‌ایم اضافه کرد: رانندگان در صورتی که سفر ضروری دارند در محورهای برفی با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتری برانند و در نقاط کوهستانی با زنجیر چرخ و تجهیزات لازم حرکت کنند.

سامانه بارشی جدید دیروز (چهارشنبه) وارد خراسان جنوبی شد و بارش باران از عصر امروز در اغلب نقاط این استان از جمله شهر بیرجند شدت گرفت.

براساس اخطاریه هواشناسی درخصوص بارش‌های شدید، ۸۴ تیم امدادی و عملیاتی در استان در حال آماده باش کامل هستند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید