امدادرسانی به 6٩5 مسافر حادثه‌دیده در آذربایجان‌غربی


رضا مسافر شامگاه پنجشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا...


رضا مسافر شامگاه پنجشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادرسانی به این خودروها در جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های ارومیه، سردشت، مهاباد، نقده،اشنویه، تکاب و چالدران انجام شد.
وی اضافه کرد: همچنین بیش از ٣٣ نیروی امدادی در قالب هفت تیم و هفت دستگاه خودرو امدادی بکارگیری شده‌است تا به حادثه‌دیدگان ناشی از برف و کولاک امدادرسانی کنند.
معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: به طور میانگین در هر خودرو امدادرسانی شده حدود سه نفر مسافر وجود داشت و در مجموع به ٢٩۴ خودرو حادثه‌دیده طی این مدت امدادرسانی شد.
وی با تاکید بر اینکه امدادرسانی همچنان ادامه دارد، ادامه داد: کمک به بستن زنجیر چرخ و بازگرداندن خودروهای منحرف شده به مسیر اصلی از جمله خدمات امدادرسانان طی روز جاری است.
وی اضافه کرد: رانندگان باید زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و لباس گرم به‌ همراه داشته باشند و در صورت نیاز به کمک‌رسانی نیز می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند.

امدادرسانی در سوانح جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح زمستانی ارائه می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان