رائفی‌پور: توصیه‌نامه‌های نمایندگان مجلس باید شفاف‌سازی شود


رائفی‌پور: توصیه‌نامه‌های نمایندگان مجلس باید شفاف‌سازی شود

بجنورد- ایرنا - فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه نمایندگان مجلس توصیه‌نامه صادر کنند، حق آنان است اما این توصیه‌نامه‌ها باید شفاف‌سازی شده و در سایت مجلس شورای اسلامی بارگذاری شود.

علی اکبر رائفی‌پور، پنجشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد اظهار داشت: متاسفانه توصیه نامه های صادر شده توسط نمایندگان مجلس، شفاف سازی نمی شود، به گونه ای که این توصیه نامه ها حتی فاقد شماره است و در حقیقت این عدم شفافیت، باعث رانت نمایندگان مجلس می شود.

وی با بیان اینکه آرای پنهان نمایندگان چیزی جز نفاق را در پی نخواهد داشت، تصریح کرد: وقتی یک سوم نمایندگان مجلس برای حضور در دوره بعدی رد صلاحیت می شوند، نشان از آن دارد که موضوع قدرت و پست در میان نمایندگان جایگاه ویژه ای دارد و مدعیان سربازی امام عصر (ع) متاسفانه غرق در امکانات و ثروت شده اند.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عقیم است

رائفی پور با بیان اینکه رسانه ملی در بیان رشادت های شهدای مقاومت کم کاری کرده است، گفت: اینکه صداوسیمای ملی هیچ برنامه و طرح نوینی برای بیان واقعیت ها ندارد، باعث می شود مردم تحت تاثیر یاوه گویی های دو جریان سکولار و افراطی مذهبی قرار بگیرند.

وی افزود: یاوه گویی برخی رسانه های سکولار تا جایی پیش رفته که می گویند مدافعین حرم و شهدای مقاومت که از جان و مال و فرزندان خود گذشته اند، تنها برای پول به جبهه های حق علیه باطل می شتابند، اما برای اطلاع این سکولارها باید گفت که حقوق یک افسر نظامی مستشاری در سوریه ۶۵ میلیون ریال است و حال آنکه حقوق یک آشپز در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران ۳۰۰ میلیون ریال است.

وی گفت: در حقیقت رسانه های سکولار از کم کاری رسانه ملی و عدم آگاهی سیاسی مردم، سوء استفاده کرده و باعث جهت دهی سیاسی آنها می شوند.

گوسفندچران‌های دیروز، با رانت جولان می‌دهند

رائفی پور، عدالت خواهی را خواست مردم خواند و گفت: مردم وقتی حساس می شوند که می بینند برخی در جامعه با استفاده از رانت به موقعیت های اقتصادی ویژه ای رسیده اند و به تعبیری آنانی که تا دیروز گوسفندچرانی بیش نبودند، با استفاده از رانت، اکنون به جولان دهی در عرصه انقلاب پرداخته و موجب ناامیدی مردم به نظام و انقلاب را فراهم کرده اند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه مسوولان با وجود عقاید متفاوت باید ولایت پذیر باشند، افزود: وجود عقاید و باورهای متفاوت بدون شک باعث بیمه شدن جامعه مهدوی خواهد شد ولی اگر نظام اسلامی تصمیمی در خصوص راهبردهای سیاسی اتخاذ کرد باید همه با وجود عقاید گوناگون، ولایت پذیر و یک صدا شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی