گلکسی اس 20 اولترا به فریم با جنس فولاد ضد زنگ مجهز می شود


رسانه کلیک – بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ برای ساخت فریم گلکسی اس 20 اولترا از فولاد ضد زنگ استفاده می کند. سامسونگ برای پنج نسل از پرچمداران خود از فریم آلومینیومی استفاده کرده است. به نظر می رسد این شرکت کره ای قصد دارد تغییراتی در این زمینه ایجاد کند. بر اساس […] نوشته گلکسی اس 20 اولترا به فریم با جنس فولاد ضد زنگ مجهز می شود...

رسانه کلیک – بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ برای ساخت فریم گلکسی اس 20 اولترا از فولاد ضد زنگ استفاده می کند.

سامسونگ برای پنج نسل از پرچمداران خود از فریم آلومینیومی استفاده کرده است. به نظر می رسد این شرکت کره ای قصد دارد تغییراتی در این زمینه ایجاد کند. بر اساس جدیدترین شایعه، گلکسی اس 20 اولترا به فریم با جنس فولاد ضد زنگ مجهز می شود. این اطلاعات توسط افشاگر معروف، Max Weinbach در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در حال حاضر تنها اپل از فولاد ضد زنگ برای ساخت فریم گوشی های خود استفاده می کند. استفاده از این ماده باعث افزایش مقاومت گوشی در برابر ضربه می شود. در صورتی که شایعه اخیر صحت داشته باشد، گلکسی S20 اولترا تبدیل به یک گوشی هوشمند سنگین وزن می شود. انتظار می رود وزن آن نزدیک به 200 گرم باشد.

علاوه بر این موضوع، رندر جدیدی از این گوشی هوشمند نیز به اینترنت راه پیدا کرده است. همانند شایعات گذشته، روی پنل پشتی این دستگاه عبارت 100x به چشم می خورد. در گذشته مشخصات و قیمت گوشی های سری گلکسی اس ۲۰ لو رفته بود (مشخصات کامل گوشی های سری گلکسی S20 فاش شد).

مشخصات و قیمت گوشی گلکسی اس 20 اولترا

گلکسی اس 20 اولترا به فریم با جنس فولاد ضد زنگ مجهز می شود

گلکسی اس 20 اولترا به فریم با جنس فولاد ضد زنگ مجهز می شود

مشخصات کامل این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

صفحه نمایش: 6.9 اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با رزولوشن 1440 × 3200 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 – رفرش ریت 120 هرتزوزن: 221 گرمچیپست: اگزینوس 990حافظه داخلی: 128/512 گیگابایتدوربین اصلی: 108 + 48 + 12 مگاپیکسلی + ToF و امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 8Kدوربین سلفی: 40 مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4Kباتری: 5000 میلی آمپر ساعتسیستم عامل: اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0ویژگی‌ها: پشتیبانی از استاندارد IP68

بر اساس شایعات منتشر شده، قیمت گلکسی اس 20 اولترا 5G در نسخه پایه برابر با 1300 یورو است (قیمت گلکسی S20 و گلکسی اس 20 پلاس 5G لو رفت).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...