رحمانی سبزواری: با وجود اختلافات در حوزه، در اهداف بزرگ اشتراک نظر وجود دارد


 رحمانی سبزواری: با وجود اختلافات در حوزه، در اهداف بزرگ اشتراک نظر وجود دارد

شفقنا-عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با وجود اختلاف نظر در حوزه علمیه اما شهادت سردار سلیمانی نشان داد که همه در اهداف بزرگ مشترک هستند. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری شامگاه پنجشنبه در جلسه گام دوم انقلاب و اندیشه تحول و تعالی در حوزه های علمیه که در سالن جلسات دفتر جامعه […]

 رحمانی سبزواری: با وجود اختلافات در حوزه، در اهداف بزرگ اشتراک نظر وجود دارد

شفقنا-عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با وجود اختلاف نظر در حوزه علمیه اما شهادت سردار سلیمانی نشان داد که همه در اهداف بزرگ مشترک هستند.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری شامگاه پنجشنبه در جلسه گام دوم انقلاب و اندیشه تحول و تعالی در حوزه های علمیه که در سالن جلسات دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان اینکه کشور در جنگ های فرهنگی، دینی و نظامی قرار دارد، عنوان کرد: کشور در تمامی این جنگ ها دشمن را شکست داده است.

او افزود: دشمن احمدالحسن ها را مطرح و بیان کرد که هر کس از او تبعیت نکند باید نابود شود و حوزه های علمیه باید به حاشیه برود.

عضو جامعه مدرسین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز کشور ایران هزاران انسان های ساخته شده از بعد سیاسی دارد؛ اگر این فشار دنیا بر هر کشوری بود آن کشور ساقط می شد و این به دلیل مدیریت قوی در کشور است.

او بیان کرد: اینکه ما دشمن را شکست دادیم یک مسئله است، رشد ما هم مسئله دیگری بوده و در گام دوم انقلاب باید این رشد به صورت بیشتر و چشمگیرتری رقم بخورد.

رحمانی سبزواری حوزه امروز را مترقی تر از حوزه قبل از انقلاب دانست و ادامه داد: ۹۰ درصد امنیت کشور به برکت دین بوده و حافظ و نگهبان این دین روحانیت است، حوزه امروز صدها و بلکه هزارها نیروی ورزیده دارد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد