سقوط بهمن باعث بسته شدن مقطعی جاده سقز به بانه شد


سقوط بهمن باعث بسته شدن مقطعی جاده سقز به بانه شد

سنندج - ایرنا - بارش سنگین برف و سقوط بهمن برای ساعتی باعث مسدود شدن مقطعی جاده سقز به بانه شد که با تلاش راهداران سقزی محور پاکسازی و در حال حاضر تردد خودروها برقرار است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سقز شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چند ساعت قبل سقوط بهمن در محور سقز بانه منجر به مسدود شدن جاده شد.

بهزاد رشیدی افزود: در این حادثه به کسی آسیب نرسید و اکنون وزش باد موجب کولاک شدید شده و مشکلاتی برای تردد وسایل نقلیه ایجاد کرده و در این شرایط درخواست داریم مردم از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

وی به آخرین وضعیت دیگر محورهای ارتباطی سقز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در محور سقز - دیواندره نیز کولاک شدید داریم که تردد در این مسیر نیز مستلزم رعایت کامل سرعت مطمئنه و همراه داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی و وسایل ایمنی است.

رشیدی تاکید کرد: محور سقز به بانه که بدلیل ریزش بهمن برای ساعتی مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد اما بدلیل وزش باد شدید، کولاک و یخ زدگی سطح جاده، تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز به کلیه رانندگان و مسافران عزیز توصیه کرد در صورت امکان از تردد غیرضروری در این محورها بخصوص جاده سقز - بانه اجتناب کنند چون جاده لغزنده و تردد به سختی انجام می‌شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق