جاده خلخال - اسالم مسدود شد


جاده خلخال -  اسالم مسدود شد

اردبیل_ ایرنا _ جاده ارتباطی خلخال - اسالم (در استان گیلان ) به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

فرماندار خلخال پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: به علت بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید راه اسالم به خلخال از سمت گیلان مسدود شده و به همین خاطر این جاده از سمت خلخال به گیلان نیز از ساعت ۱۹ عصر امروز مسدود اعلام شده است.

فریدون بابایی افزود: با تلاش راهداران‌، نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر و ماموران پلیس راه سرنشینان ۴۰ خودروی گرفتار در میان برف و کولاک این جاده در حوزه استحفاظی گیلان پس از چند ساعت اسکان در راهدارخانه گردنه الماس خلخال هم‌اکنون در حال انتقال به شهر خلخال هستند.

فرماندار خلخال با بیان اینکه هر لحظه بر شدت بارش برف و کولاک در جاده خلخال به اسالم اضافه می‌شود، به همه مردم توصیه کرد تا زمان آرام شدن هوا و مساعد شدن شرایط جوی از تردد در این جاده خودداری کرده و قبل از حرکت به سمت این جاده از باز بودن آن اطمینان حاصل کنند.

او با بیان اینکه گروهی از راهداران با ماشین‌آلات راهداری خلخال برای کمک به بازگشایی مسیر مسدود شده جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی گیلان عازم منطقه شده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر این راه از انتهای حوزه استحفاظی خلخال در گردنه کرمان تا انتهای حوزه‌ راهداری شهرستان تالش مسدود بوده و تا زمانی که راهداران گیلان بطور کامل راه را برف‌روبی و بازگشایی نکرده‌اند از حرکت خودروها از سمت خلخال به طرف این جاده جلوگیری خواهد شد.

راه ۷۰ کیلومتری خلخال به اسالم پس از مسدود شدن راه خلخال به پونل از شروع فصل سرما و بارش‌های برف در منطقه در حال حاضر تنها راه دسترسی مردم این شهرستان به استان گیلان است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...