نقش تعیین کننده دو ستاره در دیدار تراکتور – پرسپولیس


بازی های تراکتور و پرسپولیس همیشه جذاب و دیدنی و حساس بوده است‌ اما وجود دو دروازه بان تیم ملی درون دروازه ها حساسیت بازی را بیشتر میکند. نوشته نقش تعیین کننده دو ستاره در دیدار تراکتور – پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نقش تعیین کننده دو ستاره در دیدار تراکتور – پرسپولیس

نقش تعیین کننده شماره یک ها ؛ بیرانوند - مظاهری؛ نبرد طلسم شکنی!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰
نقش تعیین کننده دو ستاره در دیدار تراکتور – پرسپولیس

بازی های تراکتور و پرسپولیس همیشه جذاب و دیدنی و حساس بوده است‌ اما وجود دو دروازه بان تیم ملی درون دروازه ها حساسیت بازی را بیشتر میکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که تقابل علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری جذابیت بسیاری را به این مسابقه خواهد بخشید. بیرانوند و مظاهری که در تیم ملی هم تیمی هستند، این بار با انگیزه زیاد وارد زمین خواهند شد. نکته جالب این که بیرانوند حالا باید مقابل دروازه بانی قرار بگیرد که در تابستان خود را مستحق دریافت دستکش طلایی می دانست.

نقش تعیین کننده دو ستاره در دیدار تراکتور – پرسپولیس

علیرضا بیرانوند ۱۲ بازی در لیگ برتر مقابل تراکتور قرار گرفته و ۵ برد به دست آورده است. وی همچنین دو بار مقابل این تیم شکست را تجربه کرد. بیرانوند از این ۱۲ بازی ۶ کلین شیت هم بدست آورده تا بعد از استقلال بیشترین کلین شیت را مقابل تراکتور به ثبت برساند. از وقتی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس آمده تراکتور نتوانسته در ورزشگاه آزادی دروازه پرسپولیس را باز کند و ۳ کلین شیت از ۳ بازی آمار فوق العاده بیرانوند را نشان میدهد و باید دید آیا تراکتور میتواند این طلسم بزرگ را بشکند یا خیر.

مظاهری – پرسپولیس؛ اولین کلین شیت در آزادی؟

رشید مظاهری که در ذوب آهن تقابل های زیادی با پرسپولیس داشت و حتی گزینه خرید سرخپوشان نیز بود، به تراکتور رفت تا اولین برد تراکتور پس از ۴ سال مقابل پرسپولیس با کلین شیت او بدست بیاید. مظاهری ۱۱ بازی در لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار گرفته و آمار خوب ۵ برد ۳ مساوی و ۳ باخت را ثبت کرد و از ۱۱ بازی ۴ کلین شیت به ثبت رساند. از این ۱۱ بازی نیز ۴ بازی در ورزشگاه آزادی بود که مظاهری ۱ برد و ۱ مساوی و ۲ باخت را تجربه کرد و بدون کلین شیت از استادیوم بیرون رفت.

مظاهری – بیرانوند؛ تساوی همه جانبه!

اما در تقابل های رودروی این دو گلر تیم ملی همه چیز برابر است تا بازی یکشنبه حساس تر نیز باشد. ۹ تقابل رودرو ۳ پیروزی برای هر دو دروازه بان و ۳ مساوی همه چیز را برابر کرده تا ۱۰اُمین جنگ دو دروازه بان به نبردی حساس تبدیل شود. اما در کلین شیت های رو در رو نیز همه چیز برابر است! ۴ کلین شیت برای بیرانوند و ۴ کلین شیت برای مظاهری.

حالا باید دید که کدام طلسم شکسته میشود طلسم کلین شیت رشید یا گلزنی تراکتور؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت