52 درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌ای استان دارای تخصیص است


52 درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌ای استان دارای تخصیص است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌ای 2463 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که دارای تخصیص است.

رضا جمشیدی امروز پنجشنبه ۳ بهمن ماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌ای ۲۴۶۳ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که ۵۲ درصد دارای تخصیص است.

وی افزود: در ۱۰ ماه تملک دارایی‌های هزینه‌ای ۸۸۸ میلیارد تومان بوده که ۷۶ درصد تخصیص یافته، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز ۱۵۷۵ میلیارد تومان بوده که ۳۸ درصد تخصیص شده است. در کل ۶۰۸ میلیارد تومان تخصیص یافته که ۸۴ میلیارد تخصیص نقدی و ۵۲۳ اسناد خزانه اسلامی با سررسید یک تا ۳ سال است.

در ادامه علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی، تصریح کرد: ما شخصیتی را از دست دادیم که در تاریخ سلحشوری ایران بی‌نظیر بود. در تاریخ شخصیتی با این جامعیت نداشتیم و امروز جوانان می‌توانند ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: از روز اول بعد از جنگ می‌خواستند به سردار سلیمانی درجه دهند، اما ایشان زجر می‌کشیدند و شهادتشان باعث شد همه القاب را خط بکشند و بگویند من سرباز هستم. افراد زیادی بعد فوت نیز باید القاب خود را بر سنگ قبرشان بنویسند، اما سردار سلیمانی اینگونه نبود. سردار سلیمانی محبوب داخل و خارج کشور بود. برآورد قطعی ما از جمعیت حاضر در تشییع پیکر سردار سلیمانی 3 میلیون نفر است که بخش عمده‌ای بانوان هستند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه بانوان در استان نقش بسیار فعالی دارند، عنوان کرد: در این دوره در کسب و کار، خوداشتغالی و کارآفرینی، کارآفرینان بانو داریم که بهترین صادرکننده و وارد کننده هستند و توانستند اشتغال ایجاد کنند. اتفاق نادری در استان افتاده و اینکه امروز بانوان کارآفرین ما مسئولیت توانمندسازی برخی روستاها را بر عهده گرفتند. حدود 14 نفر از بانوان معین اقتصاد مقاومتی استان هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا