آیین گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی اکراین در همدان برگزار شد


آیین گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی اکراین در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- مراسم گرامیداشت شهدای حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان روز پنجشنبه در این آیین گفت: انقلاب اسلامی فرصتی برای مردم مسلمان بود تا دنیا و آخرتشان را تامین کنند.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی افزود: افرادی که در این سانحه هوایی از دست دادیم، جوان و نخبه بودند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: هر ملتی برای رشد و رسیدن به اهداف خود باید سعی و تلاش کند و بداند که دست یافتن به موفقیت به راحتی نیست.

آیین گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی اکراین در همدان برگزار شد

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: ساعت یک بامداد زمان به شهادت رسیدن سپهبد سلیمانی بود و این تنها یک شب از مجاهدت ها و بی خوابی های این شهید عزیز بود که ما متوجه آن شدیم و چقدر امنیت امروز خود را مدیون تلاش های امثال شهید سلیمانی ها هستیم.

حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: زمانی که یکی از فرماندهان داعش که تنها یکی از جنایات او بریدن سر ۶۰ کودک بود، در سوریه دستگیر شد، اعتراف می کرد که ما به دنبال تصرف همه منطقه بودیم اما سردار سلیمانی اجازه نداد به هدف خودمان برسیم.

وی افزود: یکی از نهادهایی که وظیفه ترویج تفکر اسلام محمدی را در سراسر عالم بر عهده دارد، سپاه قدس است.

وی بیان کرد: زمانی در کشور، یک یهودی به مرجع تقلید شیعه توهین می کرد، اما کسی جرأت برخورد نداشت، اما آن جامعه امروز با وجود نسلی آگاه با بصیرت، صبور و شکور به جایی رسیده است که رهبرمعظم انقلاب در تشییع طلبه همدانی فرمودند "این تشییع نمونه ای عینی از احترام و اقبال مردم به دین و روحانیت است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر