رندر جدیدی از رنگ سبز نعنایی اسمارتفون هواوی پی 40 پرو منتشر شد


رندر جدیدی از رنگ سبز نعنایی اسمارتفون هواوی پی 40 پرو منتشر شد

طی دو هفته گذشته، اخبار و شایعات بسیار زیادی درباره اسمارتفون‌های پرچمدار سری هواوی پی 40 (Huawei P40) منتشر شدند. دیروز هم تصاویر زنده‌ای از مدل پرو پرچمدار جدید هواوی به بیرون درز کرد. اما امروز نیز نام هواوی در لیست خبرها دیده می‌شود؛ Evan Blass، یکی از معتبرترین افشاگران حوزه دیجیتال با انتشار یک رندر از تلفن هواوی پی 40 پرو به ما نشان داد که...

طی دو هفته گذشته، اخبار و شایعات بسیار زیادی درباره اسمارتفون‌های پرچمدار سری هواوی پی 40 (Huawei P40) منتشر شدند. دیروز هم تصاویر زنده‌ای از مدل پرو پرچمدار جدید هواوی به بیرون درز کرد. اما امروز نیز نام هواوی در لیست خبرها دیده می‌شود؛ Evan Blass، یکی از معتبرترین افشاگران حوزه دیجیتال با انتشار یک رندر از تلفن هواوی پی 40 پرو به ما نشان داد که این تلفن با رنگ جدید سبز نعنایی وارد بازار می‌شود.

رندر جدیدی از رنگ سبز نعنایی اسمارتفون هواوی پی 40 پرو منتشر شد

ما در هفته گذشته متوجه شدیم که هواوی قصد دارد تا خانواده پرچمدار سری P را با سه عضو پی 40، پی 40 پرو و پی 40 پرو پریمیوم به‌روز کند. یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌های تمایز بین این سه گوشی، تعداد لنز‌های دوربین آن‌ها بوده که مدل پریمیوم دارای پنج سنسور و مدل پرو دارای چهار سنسور است.

رندر جدیدی از رنگ سبز نعنایی اسمارتفون هواوی پی 40 پرو منتشر شد

پیش‌بینی می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه از یک سنسور 52 مگاپیکسل با ابعاد 1/1.3 اینچ و حسگر Quad Quad Bayer استفاده کند. هم‌چنین، در کنار این دوربین نیز یک دوربین سینمایی 40 مگاپیکسل، یک ماژول پریسکوپ 8 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 10 برابر و یک سنسور ToF سه‌بعدی یا لنز ماکرو قرار می‌گیرد.

انتظار داریم که اسمارتفون‌های سری هواوی پی 40 در ماه مارس به صورت رسمی معرفی شوند. طبیعتا تا آن زمان اخبار، شایعات و تصاویر بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی