میزگرد نقش احزاب در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات در ایرنا شهرکرد برگزار شد


در این میزگرد که با حضور نمایندگانی از احزاب اصولگرا و...


در این میزگرد که با حضور نمایندگانی از احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب چهارمحال و بختیاری برگزار شد، موضوعاتی نظیر جایگاه احزاب در نظام سیاسی کشور، آسیب‌شناسی عملکرد احزاب در ادوار مختلف انتخابات و نقش و رسالت احزاب در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به نقد و بررسی گذاشته شد.

مراد کاظمی دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری و احمد ایرج‌پور دبیر جامعه اسلامی مهندسین این استان، محمدرضا سمیع نایب رییس حزب ندای ایرانیان چهارمحال و بختیاری و فرزاد نعمتی دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی و استاد دانشگاه در این میزگرد تخصصی در رابطه با محورهای مورد بحث، به بیان عقاید و نظرات خود پرداختند.

فعالان سیاسی حاضر در این میزگرد با تاکید بر نقش اثرگذار احزاب در انتخابات با نگاه آسیب‌شناسانه به بررسی نقاط ضعف و قوت تحزب در نظام سیاسی کشور پرداختند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور استادان، کارشناسان، فعالان سیاسی، اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و متولیان اجرایی این امر را در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار خود قرار داده است.

مشروح این میزگرد به زودی بر روی سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به نشانی www.irna.ir در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟