زمان تولید آیفون 9 مشخص شد!


زمان تولید آیفون 9 مشخص شد!

بر اساس گزارشی از وب سایت بلومبرگ، اپل تولید گوشی آیفون ۹ را از ماه فوریه( ماه بعد) به وسیله سه شرکت فاکس کان، پگاترون( Pegatron) و وینسترون( Winstron) آغاز کرده و این محصول را در ماه مارس امسال معرفی می کند.

بر اساس این گزارش و بسیاری از گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، آیفون ۹ محصولی است قدرتمند و جدید در کالبد آیفون ۸ که به گفته بعضی ها از تاچ آیدی محبوب اپل هم بهره می برد و اندازه نمایشگر آن ۴.۷ اینچ است. همینطور گفته می شود این محصول از پردازنده قدرتمند A13 Bionic هم بعنوان قلب تپنده خود بهره می برد.

البته گزارشات در مورد آیفون ۹ ضد و نقیض هستند. به عنوان مثال قبلاً اشاره شده بود باآنکه آیفون ۹ همان آیفون ۸ با کمی تغییرات ظاهری است، ولی اپل قصد دارد در راستای حذف حاشیه ها ، فیس آیدی را همچنان مورد استفاده قرار دهد و بنابراین باید شاهد گوشی بزرگ تری باشیم( ۵.۴ اینچ). البته مورد دوم در سال ۲۰۲۰ که حتی گوشی های پایین رده هم به حذف حاشیه ها روی آوردند، اندکی بیشتر با عقل جور در می آید. مگر اینکه اپل بخواهد از سنسور درون نمایشگر استفاده کند که چون فعلاً کاربران از عملکرد این سنسور رضایت کامل ندارند( یا حداقل دکمه سخت افزاری را به آن ترجیح می دهند )، احتمالا از انجام چنین کاری صرف نظر کند!

شایعه حضور آیفون ارزان قیمت از سال ۲۰۱۷ شروع شد و بعضی ها احتمال دادند در سال ۲۰۱۸ سرانجام شاهد معرفی آن خواهیم بود. اواخر ۲۰۱۹ ولی بار دیگر شایعه حضور چنین محصولی قوت گرفت تا بالاخره به معرفی جانشین ارزان قیمت آیفون ۷ و آیفون ۸ رسیدیم. اگرچه باید این خبر را هم جزء حاشیه های بسیار محتمل در نظر گرفت!

digikala.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل