اسکان سرنشینان 200 خودرو در چهار مرکز استقرار اضطراری اراک


اسکان سرنشینان 200 خودرو در چهار مرکز استقرار اضطراری اراک

عصر خودرو- شهردار اراک گفت: شب گذشته به دلیل حجم بالای بارش برف سرنشینان 200 خودرو در چهار مرکز استقرار اضطراری اراک اسکان داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمد کریم شفیعی با اشاره به خدمات رسانی مجموعه شهرداری از ساعات آغازین بارش برف در اراک بیان کرد: همزمان با آغاز بارش، برفروبی معابر درجه یک و درجه دو و کمربندی ها سطح شهر اراک توسط نیروهای خدماتی آغاز شد.

وی با اشاره به آماده باش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و استقرار کیسه های نمک در این ایستگاه ها برای ارائه و توزیع در بین شهروندان، گفت: عملیات برفروبی با کمک 800 نفر از نیروهای خدماتی شهرداری طی 24 ساعت اخیر انجام شده است، همچنین با توجه به حجم بارش ها، چهار ایستگاه برای استقرار ضروری در نظر گرفته شد که براساس آن 200 خودرو به همراه سرنشینان اسکان داده شدند.

شفیعی اظهار کرد: میزان برف به قدری بود که برای جلوگیری از شکسته شدن درختان از روز گذشته تاکنون 85 نفر در سطح شهر مشغول برف تکانی درختان هستند و در کنار آن خودروهای برفروبی و پاکسازی معابر به کمک ماسه های محلول در مایع به جهت سرعت در آب شدن برف ها اقدام به برفروبی معابر کردند.

وی تعداد خودرو برفروب که ازشب گذشته تا صبح فعال بودند را 90 دستگاه بیان کرد گفت: از 5 صبح به میزان نیروی خدماتی، ماشین آلات برفروبی و نیروی برف تکان فعال در شب گذشته، نیرو و تجهیزات تزریق شد چراکه حساسیت معابر و ترددهای پس از اتمام برف بیشتر است و به صورت مستمر ایستگاه های آتش نشانی از کیسه های نمک شارژ می شوند.

شهردار اراک با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی درخصوص سرد شدن هوا، تمام تلاش بر این است که تا عصر امروز یخ زدگی معابر تحت کنترل درآیند، افزود: اگر احیانا یخ زدگی معابر در شامگاه پنجشنبه(امشب) حادث شد، اکیپی که شب گذشته در سطح شهر فعال بودند مجددا بکار گیری می شوند تا مشکلی در تردد بویژه در کمربندی ها و خیابان های درجه یک بروز نکند.

شفیعی اضافه کرد: شب گذشته هیچ انسدادی در معابر گزارش نشد، شاید در برخی از مناطق به دستور پلیس راهور دقایقی تردد متوقف شد، اما هیچ انسداد و قفل شدگی در خیابان ها نداشتیم و امروز نیز تردد در خیابان ها در جریان بود.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی