تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان ابهر باز است


تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان ابهر باز است

زنجان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ابهر گفت: پس از بارش‌های اخیر با تلاش شبانه روزی راهداران همه راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان بازگشایی شده است.

فرهاد معصومی روز پنجشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به بارش برف سنگین در شب گذشته راهداران شهرستان ابهر با توجه به اولویت بندی راه ها اقدام به برف روبی و نمک و شن پاشی جاده های مواصلاتی شهرستان کردند و در حال حاضر خوشبختانه راه های اصلی و فرعی باز است و مشکلی برای تردد در این مسیرها وجود ندارد.
وی با اشاره به بازگشایی راه های روستایی، تصریح کرد: در راه های روستایی اولویت‌ بازگشایی روستاهایی هستند که بانوان باردار با توجه به آمار شبکه بهداشت در این روستاها ساکن هستند.
معصومی تاکید کرد: بارش اخیر موجب بسته شدن بسیاری از راه های روستایی شد و در حال حاضر همکاران راهداری در حال بازگشایی این محورها هستند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابهر با اشاره به اینکه ۱۸ دستگاه از خودروهای این اداره در مسیرهای مختلف مشغول فعالیت و بازگشایی راه‌ها هستند، ادامه داد: محورهای روستایی دولت آباد، مرشون، عباس آباد، کینه ورس از جمله مسیرهایی هستند که راهداران مشغول بازگشایی آنها هستند.
وی از همه هموطنان خواست از سفرهای غیر ضروری در شرایط آب و هوایی نامساعد خودداری کنند و در صورت لزوم تجهیزات زمستانی سفر همراه خود داشته باشند.
معصومی تاکید کرد: برخی رانندگان برای رفتن به شمال از جاده روستایی موسوم به نیکوئیه استفاده می کنند که در خواست داریم بعلت کوهستانی بودن مسیر این محور را برای سفر خود انتخاب نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...