سه هدف مهم یوونتوس در سال جدید


لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس هدف تیمش را کسب سه گانه توصیف کرد. نوشته سه هدف مهم یوونتوس در سال جدید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سه هدف مهم یوونتوس در سال جدید

بونوچی: یوونتوس امسال سه هدف دارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۳
سه هدف مهم یوونتوس در سال جدید

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس هدف تیمش را کسب سه گانه توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس با برتری ۱-۳ مقابل رم موفق شد به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری راه یابد و لئوناردو بونوچی ، کاپیتان باتجربه بیانکونری گل سوم تیمش را با یک ضربه سر محکم به ثمر رساند. حالا بونوچی از نمایش یووه ابراز رضایت کرده و مدعی شد آنها باید تا پایان همینگونه ادامه دهند.

لئوناردو بونوچی گفت:

“نیمه دوم خوب بود و ما نشان دادیم که وقتی تحت فشار قرار می گیریم قادر هستیم شرایط را کنترل کنیم. در یوونتوس ۲۵ بازیکن بزرگ حضور دارند و همه ما باید در صورت حضور در میدان آماده باشیم تا تیم بتواند تا پایان فصل به کارش ادامه دهد.

در سری آ فقط چهار امتیاز اختلاف با تیم دوم وجود دارد، ما احساس راحتی نمی کنیم. ما باید در هر بازی تلاش کرده و خود را تا آخرین لحظه فدا کنیم، زیرا ما امسال سه هدف داریم و می خواهیم به همه آنها دست یابیم. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده، پس یوونتوس فقط باید به دنبال پیروزی بوده و تمرین کند.”

لئوناردو بونوچی گفت:

“همه بازیکنان یوونتوس در کنار یکدیگر بوده و تسلیم نمی شوند. رم نمایش خوبی ارائه داده و می خواست بازی هجومی ارائه دهد، اما بازیکنان یوونتوس با بستن فضاها این اجازه را از حریف گرفتند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری که هواداران احسان علیخانی را حسابی نگران کرد؛ جنجال برای یک عکس فوتوشاپی!