تمجید کلوپ از آریگو ساچی


تمجید کلوپ از آریگو ساچی

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از آریگو ساچی، سرمربی بزرگ ایتالیایی پرداخت. نوشته تمجید کلوپ از آریگو ساچی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید کلوپ از آریگو ساچی

کلوپ: 500 بار تمرینات میلان را می دیدم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۸
تمجید کلوپ از آریگو ساچی

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از آریگو ساچی، سرمربی بزرگ ایتالیایی پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آریگو ساچی یکی از تئوریسین های بزرگ دنیای فوتبال است که در دهه ۹۰ میلادی با میلان به موفقیت های بزرگی دست یافته و یکی از قدرتمندترین تیم های تاریخ فوتبال اروپا را بنا کرد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد فیلم های تمرینات آریگو ساچی در دوران حضورش در میلان را بارها تماشا کرده و همیشه او را مورد تحسین قرار داده است.

یورگن کلوپ گفت:

“شما می توانید نکات زیادی را در دنیا مربیگری از افراد بیاموزید، اما زمانیکه فرصت کار کردن کنار آنها را داشته باشید یک فرصت واقعی و خوب به دست آورده اید. من همیشه آریگو ساچی را مورد ستایش قرار داده ام. البته من هیچگاه فرصت کار کردن و شناختن او را نداشتم و تنها یک بار تلفنی با این سرمربی صحبت کرده ام.”

یورگن کلوپ گفت:

“البته من آریگو ساچی را می شناختم، اما وقتی در ماینتس بازی می کردم، سرمربی سابقم ولفگانگ فرانک ویدئوهایی از تمرینات او را به من نشان داد و این باعث شد من بیشتر درگیر کار و تفکرات او بشوم. من فکر می کنم در آن مقطع حدود ۲۰ ، ۳۰ یا شاید حتی ۵۰۰ جلسه تمرینی آث میلان در دوران آریگو ساکی را تماشا کردم، زیرا سرمربی سابق من آنها را ضبط کرده بود و به ما نشان می داد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون