هواداران زمان را از دست ندهند


هواداران زمان را از دست ندهند

بلیت فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور سازی از ساعت 7 صبح امروز پنج شنبه از سوی سایت pin90.ir ..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فروش بلیت بازی سرخپوشان ایران با تراکتورسازی تبریز که از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز یک شنبه، ۶ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، از ساعت ۷ صبح امروز پنج شنبه آغاز شده است و تا ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

بلیت‌های این بازی با قیمت های ۲۵ هزار تومان برای جایگاه ۱۵ هزار تومان برای روبروی جایگاه، ۱۰ و ۵ هزار تومان برای پشت دروازه ها و طبقه دوم عرضه می شود.

هوادارن پرسپولیس برای تهیه بلیت این بازی می توانند به سامانه pin90.ir مراجعه کنند. هواداران چنانچه تصمیم دارند چند بلیت خریداری کنند باید از قبل کد ملی همراهان خود را آماده کنند تا در هنگام انجام فرایند خرید دچار وقفه نگردند.

باشگاه پرسپولیس ضمن دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه و حمایت از سرخپوشان که در یک مقطع زمانی کوتاه سنگین ترین بازی ها را در پیش دارند، توصیه می کند هوادارانی که قصد دارند برای این بازی در ورزشگاه کنار پرسپولیس باشند هر چه زودتر نسبت به تهیه بلیت مسابقه اقدام نمایند و برای حفظ حقوق پرسپولیس و هوادارانش آن را به بعد موکول نکنند.

با تصمیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بمنظور تسهیل در حضور هواداران در استادیوم آزادی برای حمایت همه جانبه و گسترده از سرخ ها بلیت های طبقه دوم پنج هزار تومان‌خواهد بود و قیمت بلیت اغلب جایگاهها تغییراتی داشته است.

باشگاه پرسپولیس از هواداران درخواست دارد ضمن ترغیب دوستان پرسپولیسی خود به خرید بلیت و حمایت تا دقیقه نود، در اولین فرصت اقدام به تهیه بلیت کنید و از حق قانونی خود بهره‌مند شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی