واکنش گریزمان به بازی بد بارسا مقابل تیم دسته‌سومی


واکنش گریزمان به بازی بد بارسا مقابل تیم دسته‌سومی

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا می‌گوید از بازی تیمش مقابل ایبیزا راضی است. گریزمان می‌گوید بارسا در این بازی برای خلق موقعیت گلزنی مشکل داشت ولی در نهایت توانست پیروز شود. نوشته واکنش گریزمان به بازی بد بارسا مقابل تیم دسته‌سومی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش گریزمان به بازی بد بارسا مقابل تیم دسته‌سومی

گریزمان: بارسا در نیمه اول مشکل داشت ولی موفق شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۶
واکنش گریزمان به بازی بد بارسا مقابل تیم دسته‌سومی

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا می‌گوید از بازی تیمش مقابل ایبیزا راضی است. گریزمان می‌گوید بارسا در این بازی برای خلق موقعیت گلزنی مشکل داشت ولی در نهایت توانست پیروز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا در بازی دیشب این تیم مقابل تیم دسته‌سومی ایبیزا ستاره اصلی بازی بود و با دو گلی که به ثمر رساند در این پیروزی مهمترین نقش را داشت. اما بارسلونا در نیمه اول این بازی حتی یک شوت در چارچوب نداشت و زمانی که این نیمه به پایان رسید با نتیجه ۱-۰ از حریف عقب افتاده بود. ولی در نیمه دوم با درخشش گریزمان بارسا توانست خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا برساند.

گریزمان در پایان بازی گفت:

” راستش را بخواهید ما در نیمه اول در خلق موقعیت گلزنی مشکل داشتیم و در مقابل دفاع خوب ایبیزا نتوانستیم به اندازه کافی به سمت جلو حمله کنیم”.

ستاره فرانسوی بارسا در ادامه گفت:

” ما در نیمه اول حتی نتوانستیم یک شوت به سمت دروازه آنها شلیک کنیم. البته ما در استادیوم جدیدی بازی می‌کردیم که باید به آن عادت می‌کردیم. باید به توپ عادت می‌کردیم و اعتمادمان به توپ بیشتر می‌شد، باید بیشتر به سمت دروازه حمله می‌کردیم و تاکتیک‌های سرمربی را بیشتر درک می‌کردیم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت