داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟


داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟ نوشته داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟ اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

این روزها ۴ سریال در حال تولید برای شبکه نمایش خانگی هستند. حضور بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، امیر آقایی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل و … در این سریال‌ها، نویدبخش داغ شدن تنور شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش خانگی سال‌هاست که دوره‌های فراز و فرود را پشت سر گذاشته است. گاهی سریال‌هایش مخاطبان فراوانی را به خود جذب کرده و گاهی هم چنگی برای مخاطب به دل نزده است. دوره‌ای چند سریال همزمان در مراکز توزیع محصولات تصویری و سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شدند و گاهی هم مدت‌ها هیچ سریال مهم و تازه‌ای در این شبکه تولید نمی‌شد.

مدیومی که با «قلب یخی» و «قهوه تلخ» کار خود را آغاز کرد در همان ابتدای راه با مشکلاتی روبه‌رو شد که مخاطب را دل‌زده کرد. سریال‌هایی بدون پایان یا با پایانی سرهم‌بندی شده اتفاقی بود که داغ زمان و هزینه‌ای را که برای دیدن قسمت‌های پخش شده سریال صرف کرده بود بر دل مخاطب گذاشتند. بعدتر اما مدیوم نمایش خانگی با سریال «شهرزاد» بار دیگر رخ نمود. سریالی که در سه فصل پخش شد و به لطف یکه‌تاز بودن در فصل اول مخاطب خوبی برای خودش پیدا کرد.

موفقیت «شهرزاد» اما انگار جاده صاف‌کن سریال‌سازهای دیگر شد و چندین و چند سریال به طور همزمان برای پخش در شبکه نمایش خانگی در دست ساخت قرار گرفتند.

فرود بعدی مربوط به زمانی می‌شد که سریال‌هایی مانند «نهنگ آبی» و «رقص روی شیشه» همزمان توزیع شد. سریال‌های پرستاره‌ای که نتوانستند موفقیت زیادی کسب کنند و با ناتمام ماندن «رقص روی شیشه» بار دیگر اعتماد مخاطب را به بازی گرفتند.

اتفاق مثبت بعدی اما ورود پلتفرم‌های پخش اینترنتی یعنی وی.او.دی‌ها به عرصه رسانه بود. دیگر هر مخاطبی از هر جایی با دسترسی به حداقل امکانات می‌توانست با اشتراکی ارزان‌قیمت به تماشای سریال‌ها و فیلم‌های شبکه نمایش خانگی بنشیند. این اتفاق یک بار دیگر رونق را به شبکه نمایش خانگی برگرداند. «دل» و «مانکن» که این روزها در حال پخش هستند محصول همین اتفاق هستند. هرچند باز هم پیکان انتقادات به سمت این دو سریال به خاطر محتوایشان وجود دارد و منتقدان از کیفیت پایین و ساخت سطحی آنها می‌گویند. اینکه تجمل‌گرایی که از انتقادات وارد به سریال «عاشقانه» بود در «دل» به اوج رسید و یکی از مهمترین انتقادات به این سریال شد تا انتخاب بازیگران این سریال‌ها و انتقادات دیگر.

فضای شبکه نمایش خانگی اما پس از این فراز و فرودها به نظر می‌رسد در ماههای آینده قرار است حرفه‌ای‌تر از قبل پیش برود و عرصه رقابت سنگینی میان ۴سریال جدید با موضوعات و سوژه‌های خاص و ساخت قوی‌تر باشد. سریال‌هایی که پخش یکی از آنها از سه‌شنبه همین هفته آغاز شد و بقیه تا اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهند شد. با هم مروری بر این سریال‌های در دست ساخت نمایش خانگی خواهیم داشت.

«آقازاده» سیاسی حامد عنقا و بهرنگ توفیقی

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی که تا امروز برای تلویزیون سریال‌های مختلفی را ساخته‌اند، این روزها در حال ساخت مجموعه جدیدی با نام «آقازاده» برای پخش در نمایش خانگی هستند. سریالی متفاوت که حامد عنقا وعده داده باعث بی‌خوابی برخی از افراد خواهد شد!

درباره داستان سریال «آقازاده» اطلاعات چندانی در دست نیست اما چندی پیش یک روزنامه در گزارشی به موضوع ملتهب سیاسی آن اشاره کرده بود و از شباهت شخصیت‌های اصلی سریال با چند شخصیت سیاسی مهم خبر داده بود. این روزنامه همچنین از این نوشته بود که در بخشی از این سریال صحنه قتل همسر شهردار سابق تهران بازسازی شده است.

عنقا که پیش از این تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را با نویسندگی فصل اول و دوم سریال «قلب یخی» داشته، اعلام کرده که سریال جدیدش یعنی «آقازاده»، حال و هوایی متفاوت از سریال‌هایی که برای تلویزیون ساخته دارد و بیشتر شبیه «قلب یخی» خواهد بود.

نکته جالب در «آقازاده» استفاده از بخشی از ترکیب بازیگران سریال پرمخاطب «پدر» در این سریال است. مهدی سلطانی، سینا مهراد، لعیا زنگنه بازیگرانی هستند که در سریال «پدر» هم نقش‌های اصلی را ایفا می‌کردند و نیکی کریمی، امیر آقایی، ثریا قاسمی، امین حیایی، جمشید هاشم‌پور برخی دیگر از بازیگران مطرح این سریال هستند. کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر مطرح ترک هم در این سریال حضور خواهد داشت.

امیر آقایی آقازاده سریال «آقازاده» است. نقشی که حامد عنقا از تمایل احسان علیخانی برای ایفای آن گفته بود. نقشی که علیخانی آن را به خاطر «عصر جدید» از دست داد و حالا امیر آقایی با ایفای آن قرار است خواب را از چشمان افراد زیادی برباید و باید دید در این کار موفق خواهد بود یا خیر.

«قورباغه»ای که نوید محمدزاده با سیمرغ عوض کرد!

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

بازار داغ شبکه نمایش خانگی، هومن سیدی، بازیگر و کارگردان جوان سینما را نیز مجاب کرده‌ است تا سریالی برای عرضه در این حوزه تولید و کارگردانی کند. سریالی با نام «قورباغه» که گفته شده داستانی عجیب و متفاوت دارد و گفته می‌شود با پروداکشن بسیار ویژه تولید شده و مانند سایر کارهای سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم کند.

موضوع این داستان روایت‌های اجتماعی پیرامون سوژه محوری مواد مخدر است. مهم‌ترین برگ‌برنده این سریال را باید نوید محمدزاده دانست. او که سال قبل و در نشست خبری پس از نمایش فیلم «متری شیش‌ونیم» در جشنواره فجر از دوری یک‌ساله‌اش از سینما گفته بود، با حضور در «قورباغه» اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی و چهارمین همکاری‌اش با هومن سیدی را بعد از فیلم‌های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» رقم زده‌است.

در کنار محمدزاده، بازیگرانی، چون صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و نوید پورفرج نیز ایفای نقش خواهند کرد؛ بازیگرانی که همگی در سینما شناخته شده‌اند. فضای متفاوت فیلم‌های سیدی و حضور بازیگران سینمایی احتمالا یکی از آثار متفاوت شبکه نمایش خانگی را رقم خواهد زد. تفاوتی که بسیاری با دیدن تیزر مهیج این سریال به آن اذعان داشتند و برخی هم از شباهت‌های فضای «قورباغه» با «مغزهای کوچک زنگ‌زده» گفتند.

بخش زیادی از «قورباغه» در تایلند فیلمبرداری شده و آن‌طور که اعلام شده این سریال بهار ۹۹ در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

سریالی که «خواب‌زده»تان می‌کند

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

«خواب زده» یکی از آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت­‌الله ساخته شده است. مقدم در این سریال به‌سراغ ژانری متفاوت در شبکه نمایش خانگی رفته است. فضایی عاشقانه و ماورایی که در آن تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد. سیروس مقدم پس از سال‌ها کارگردانی در تلویزیون و سینما که حاصل آن ساخت چند سریال چون «پایتخت»، «علی البدل»، «نرگس»، «پلیس جوان»، «اغماء»، «تا ثریا» و… بود، در نخستین تجربه کارگردانی در شبکه نمایش خانگی به سراغ داستانی در ژانر وحشت رفته است.

لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری، امیرعلی دانایی، سیما بابایی و مهدی سلطانی و … بازیگران این سریال هستند که از سه‌شنبه همین هفته در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است

تهیه‌کنندگی این سریال را الهام غفوری برعهده دارد.

«هم‌گناه» برادران کیایی

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

داغ‌شدن تنورِ نمایش خانگی با نوید محمدزاده،هدیه تهرانی و نیکی کریمی؟

مصطفی کیایی که فیلم سینمایی «مطرب» را روی پرده سینماهای کشور دارد و از ابتدای اکران صدرنشین جدول فروش سینماهای کشور بوده و حالا بیش از ۳۵میلیاردتومان فروش را تجربه کرده، این روزها در حال ساخت سریال «هم‌گناه» برای شبکه نمایش خانگی است، تا او نیز اولین تجربه‌اش در این زمینه را پشت سر بگذارد.

کیایی گویی رگ خواب مخاطبانش را می‌شناسد و عموما فیلم‌هایش با اقبال روبه‌رو می‌شوند، از این‌رو می‌توان انتظار داشت که سریالش نیز از خط داستانی مشابه فیلم‌هایش پیروی کند. او برای ساخت سریال «هم‌گناه» از گروه بازیگران شناخته شده‌ای بهره گرفته‌است.

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، رؤیا تیموریان و مسعود رایگان، همگی قرار است که در این سریال به ایفای نقش بپردازند. در این بین نکته مهم حضور پسر پرویز پرستویی و دختر رؤیا تیموریان در سریال است. بهروز پرستویی نقش جوانی‌های پدر و درنا مدنی نقش جوانی‌های مادرش را در این سریال بازی می‌کنند.

یکی از جذابیت های سریال «هم‌گناه» مصطفی کیایی حضور مجدد پرویز پرستویی و حبیب رضایی در کنار هم است. از جزییات نقش این دو بازیگر خبری منتشر نشده اما تا همین جا از جذابیت های سریال مصطفی کیایی حضور زوج محبوب دهه هفتاد در آن است. حاج کاظم و عباس بیست سال بعد بار دیگر این بار در یک پروژه نمایش خانگی همکاری دارند.

۵۷۲۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !