راه آهن بوشهر با شرایط سخت مالی و تحریمی عملیاتی شده است


راه آهن بوشهر با شرایط سخت مالی و تحریمی عملیاتی شده است

استاندار بوشهر گفت: راه آهن بوشهر با همین شرایط سخت مالی و تحریمی در مسیر اجرا قرار گرفته و پروژه های مهمی نیز در بخش آب استان بوشهر عملیاتی شده که در 40 سال اخیر بی سابقه بوده است.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر، با تاکید بر جدیت در رسیدگی به امور مربوط به ادارات کل ستادی استانداری اظهار کرد: دولت با وجود تحریم و محدودیت های مالی اما اقدامات بسیار ارزنده و مهمی انجام داده است.

وی بیان کرد: دولت دوازدهم دولت پرکاری بوده و در شرایط تحریم های ظالمانه نهایت همت و تلاش خود را به کار بست تا مسیر توسعه و پیشرفت کشور هموارتر شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: پروژه مهم راه آهن بوشهر در همین دولت و با همین شرایط سخت مالی و تحریمی در مسیر اجرا قرار گرفته و پروژه های مهمی نیز در بخش آب استان بوشهر عملیاتی شده است که در طول ۴۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش ایسنا، گراوند با بیان اینکه ادارات کل ستادی برنامه عملیاتی سال ۹۹ را تدوین کنند، بیان کرد: یکی از ایرادات و مشکلات حوزه کاری در وزارت کشور، مستند نکردن اقدامات و عملکردهاست لذا این مشکل باید از سوی ادارات ستادی استانداری برطرف شود.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط در سیستم اداری نهادینه شود، افزود: صرفه جویی در هزینه ها از سوی مدیران ستادی استانداری جدی گرفته شود.

استاندار بوشهر با اشاره به انتخابات مجلس گفت: در انتخابات پیش رو به دنبال برگزاری انتخابات سالم، امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور هستیم.

عبدالکریم گراوند تاکید کرد: سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری باید گفتمان غالب در امر انتخابات در استان بوشهر باشد.

وی با اشاره به وضعیت بازار و تامین کالاهای مورد نیاز مردم استان اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان صمت شاهد کاهش قیمت در ۴۲ قلم کالای مهم در سطح بازار هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر ادامه داد: تکمیل پروژه های مهم حوزه آب، ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومین، حل مشکلات ۴۰ ساله آب در برخی نقاط شهر بوشهر بخشی از اقدامات دولت در استان در شرایط تحریم و محدودیت های شدید مالی بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی