برای توسعه ارومیه از پیشنهادات سمن ها استقبال می کنیم


برای توسعه ارومیه از پیشنهادات سمن ها استقبال می کنیم

فرماندار ارومیه گفت: برای توسعه ارومیه از پیشنهادات سمن ها استقبال می کنیم.

علیرضا ملامحمدی زاده پنجشنبه سوم بهمن ماه در نشست صمیمی با سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی که در فرمانداری برگزار شد، افزود:تمام تلاش ما این است که حال مردم شهرستان ارومیه خوب باشد و در همین راستا نیز از پیشنهادات سازنده سمن ها استقبال می کنیم.

وی افزود:صدور مجوز برای سمن های خیریه در فرمانداری ارومیه را چند سال است که متوقف کرده ایم و مجوز تنها به شرط کار تخصصی صادر می شود.

ملامحمدی زاده با اعلام اینکه فعالیت سمن ها در انتخابات ممنوع است، افزود: سالن های ادارات محیط زیست و ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، با هماهنگی های لازم می تواند در اختیار سمن ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه موسسات خیریه باید آورده خود را داشته باشند، تصریح کرد: موسسات خیریه با سایر سازمانها متفاوت بوده و افرادی که تحت حمایت موسسه های خیریه قرار می گیرند از لیست ادارات دولتی مانند کمیته امداد خارج می شوند، بنابراین آنها باید آورده داشته باشند تا در صورت انحلال موسسه، افراد تحت پوشش چند ماه، گذران زندگی داشته باشند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که مدیران دستگاههای دولتی باید در حوزه سمن ها و جنس فعالیت آنها، توانمند شوند تا از بروکراسی های اداری کاسته شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار ارومیه یادآور شد: مرجع صادر کننده مجوز سمن ها، باید کار نظارت بر فعالیت و مباحث مالی سمن ها را داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر