کل استیضاح من فریبکاری است


کل استیضاح من فریبکاری است

رئیس جمهور آمریکا درباره استیضاح اش گفت کل ماجرا یک فریبکاری است، چون دموکرات‌ها وقتی عملکرد اقتصادی دولت من را دیدند دیوانه شدند

کل استیضاح من فریبکاری است

به گزارش فانوس، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، رئیس جمهور آمریکا درباره استیضاح خود در آمریکا نیز گفت: کل ماجرا یک فریبکاری است، چون دموکرات‌ها وقتی عملکرد اقتصادی دولت من را دیدند دیوانه شدند.
وی در نشست خبری در حاشیه حضور خود در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت: موفقیت‌های من، دموکرات‌ها را خشمگین کرده است. پاسخ دادن به بزرگترین عملیات ماهیگیری از آب گل آلود در سیاست آمریکا را به سنا واگذار می‌کنم.
وی گفت: باید به توافقنامه جدید تجاری با اتحادیه اروپا برسیم. تجارت جهانی برای آمریکا در سال های گذشته عادلانه نبوده است.
وی افزود:در ماجرای استیضاح بر دموکرات ها پیروز خواهم شد، همانطور که در انتخابات هم بر آنها پیروز خواهم شد.
دونالد ترامپ در بخش دیگری از نشست خبری خود در داووس سوئیس گفت:من درحالی که در داووس سوئیس بودم با سران و مقامات ارشد دنیا دیدار کردم. من با (اورزولا فون در لاین) رئیس کمیسیون اروپا دیدار کردم . ما قصد داریم درباره توافقنامه تجاری با اروپا وارد مذاکره شویم و با کمیسیون اروپا گفتگو کنیم. کمیسیون اروپا محکم تر از چین است و سرسختی بیشتری از خود نشان می دهد.
آنها قصد نداشتند با روسای جمهور قبلی آمریکا مذاکره کنند اما الان قصد دارند با من مذاکره کنند.
من با رئیس جمهور کنفدراسیون سوئیس دیدار کردم که دیدار خوبی بود. من با رئیس جمهور (رئیس اقلیم کردستان) دیدار داشتم. من با رئیس جمهور عراق (برهم صالح) دیدار کردم, با عمران خان نخست وزیر پاکستان و اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان دیدار کردم. من همچنین با بسیاری از مدیران شرکت ها دیدار و گفتگو کردم.
رئیس جمهور آمریکا درباره استیضاح خود در آمریکا نیز گفت: کل ماجرا یک فریبکاری است، چون دموکرات‌ها وقتی عملکرد اقتصادی دولت من را دیدند دیوانه شدند.
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به پرسشی درباره استیضاح خود گفت: به نظر من این (استیضاح) کاملا یک فریبکاری است، مایه شرمساری و آبرو ریزی است. آن‌ها درباره یک پرونده خیلی بزرگ صحبت کردند، اما آن‌ها هیچ پرونده‌ای ندارند بلکه همه چیز فریبکاری و ساختگی است. آدام شیف (رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان) یک سیاستمدار فاسد است. من این کار را به سنا واگذار می‌کنم. سنا باید به این مسئله پاسخ بدهد. من برای سنا - هم به عنوان یک نهاد و هم به عنوان افراد زیادی که در آن حضور دارند - احترام بسیار زیادی قائل هستم. من کار را به سنا واگذار می‌کنم. این مسئله (استیضاح) بزرگترین هجمه سیاسی است و از همان روزی شروع شد که من تازه رئیس جمهور شده بودم. آن‌ها دیوانه شدند می‌دانید چرا؟ چون این اعداد و ارقامِ بی سابقه در زمینه کاهش نرخ بیکاری، آن‌ها را دیوانه کرده است.
آن‌ها به موفقیت بی نظیر دولت نگاه کردند و باعث شد که دیوانه شوند. آل گرین عضو مجلس نمایندگان گفته بود که ما باید آن‌ها (جمهوریخواهان و ترامپ) را با استیضاح شکست دهیم، چون نمی‌توانیم آن‌ها را در انتخابات شکست دهیم. امیدوارم که همین طور باشد، چون واقعا آن‌ها نمی‌توانند در انتخابات من را شکست دهند.
هیچ کس در سه سال نخست ریاست جمهوری اش در آمریکا به اعداد و ارقامی مثل من دست نیافته است. من به آمریکا بازمی گردم و تحولات استیضاح را زیر نظر دارم، اما کار دست مجلس سنا است.
دونالد ترامپ در بخش دیگری از نشست خبری خود در داووس سوئیس گفت: چین خیلی زود بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار کالا از کشور ما خریداری خواهد کرد که رقم هنگفتی است. این روند از همین الان دارد شروع می‌شود و من به آن‌ها گفتم که شروع کنند. این ارقام چیز‌های نیستند که کسی تاکنون درباره شان شنیده باشد. این رقم احتمال دارد افزایش یابد. پیش بینی من این است که این رقم افزایش یابد. توافقنامه تجاری آمریکا، مکزیک، کانادا (USMCA) هم وجود دارد که شامل اعداد و ارقام بالایی است. ما با ژاپن هم توافق کردیم که ارزش آن به ۴۰ میلیارد دلار می‌رسد. ما با کره جنوبی هم توافق کردیم که توافقنامه‌ی فوق العاده‌ای است.
خبرنگاری خطاب به دونالد ترامپ گفت: منظور سئوال من درباره روسای جمهوری آینده آمریکا است و می‌خواهم بدانم آیا سوء استفاده از قدرت جرمی قابل استیضاح است؟
دونالد ترامپ در پاسخ گفت: می‌توانید این سوال را از حقوقدانان بپرسید، اما من (در مورد خودم) به شما می‌گویم که در اینجا هیچ چیزی وجود ندارد. من گفتگویی معصومانه با یک فرد بسیار خوب داشتم که از اوکراین بود ( رئیس جمهور اوکراین). این گفتگو خیلی خوب بود. افراد در واشنگتن حتی دوست ندارند درباره گفتگوی من صحبت کنند. وقتی که آدام شیف این ماجرای جعلی را مطرح کرد و بار‌ها آن را در کنگره و برای دنیا تکرار کرد من متن مکالمه را منتشر کردم. قرار بود دومین فرد افشاگر بیاید، اما این فرد چه شد؟
قرار بود فردی مطلع بیاید و گزارش کند. این فرد چه شد؟ همه این افراد ناپدید شدند؟ کجا رفتند؟ آن‌ها وقتی متن مکالمه را دیدند گفتند که ما با این متن مشکل پیدا خواهیم کرد، اما آن‌ها تصمیم گرفتند به مسیر خود ادامه دهند، چون حرکت را شروع کرده بودند و ماجرایی ساختگی را مطرح کرده بودند. هیچ اقدام نادرستی صورت نگرفت. گفتگو بسیار مناسب بود. بهترین حقوقدانان جهان این مکالمه را بررسی کردند. وزارت دادگستری به متن این مکالمه نگاه کرد. هیچ اقدام نادرستی رخ نداد. آن‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که من متن مکالمه تلفنی را منتشر کنم. آن‌ها احتمالا فکر نمی‌کردند که ما افرادی را داریم که فایل‌های گفتگو‌ها را پیاده می‌کنند. وقتی ما مکالمه را منتشر کردیم گفتند که این متن متفاوت با چیزی است که آدام شیف به ما گفته بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان