عملکرد مدیران با میزان جذب اعتبارات متفرقه سنجش می شود


عملکرد مدیران با میزان جذب اعتبارات متفرقه سنجش می شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تلاش مدیران برای جذب اعتبارات متفرقه امری بسیار ضروری است چرا که سنجش عملکرد آنها نیز به جذب این اعتبارات بستگی دارد.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد افزود: ۸۵ درصد اعتبارات کشور ملی و در قالب ردیف های متفرقه است از این رو حدود ۲۴۰هزار میلیارد ریال در این ردیف های متفرقه پول وجود دارد که عدد بسیار بالایی است لذا تلاش برای جذب اعتبارات متفرقه امری بسیار ضروری است .
وی در خصوص راه اندازی پرواز خرم‌آباد به مشهد نیز گفت: این خط هوایی برای استان بسیار لازم است، مردم استان هم بیشتر از ادارات به آن نیاز دارند لذا باید از این فرصت استفاده بهتر و بیشتری صورت پذیرد تا مقدمات راه اندازی پرواز دوم نیز با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.
استاندار لرستان در خصوص طرح های مربوط به سیل نیز اظهار داشت: اجرای همه طرح هایی که در محله نخست تخصیص گرفته بودند خوشبختانه شروع شده و از پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز برخوردار هستند .
وی ادامه داد: میانگین وزنی پیشرفت طرح های مذکور نزدیک به ۴۰ درصد است البته یک سری اعتبارات جدید نیز بویژه در حوزه جهاد کشاورزی و نوسازی مدارس به لرستان اختصاص داده شده که موافقت نامه ها آنها منعقد و پیمانکار این طرح ها نیز انتخاب شده است.
خادمی افزود: بسیاری از طرح ها در مسیر طبیعی خود هستند و تعداد کمی نیز درگیر مشکلات کوچکی هستند که مصمم هستیم بزودی مشکلان آنها را نیز حل کنیم.
استاندار لرستان در پایان سخنان خود به موضوع منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این طرح در حال طی مراحل نهایی است و مصمم هستیم بزودی کارخانه پارسیلون که مردم خرم‌آباد حساسیت ویژه نیز نسبت به آن دارند را از طریق ایجاد منطقه ویژه اقتصادی احیا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در